Новітні технології у позааудиторній роботі

3 травня 2023 року

Підвищенню ефективності сучасного освітнього процесу сприяють модернізація інноваційних напрямків технологічного навчання, ідей позитивного педагогічного досвіду, нетипових засобів навчання.

Колектив кафедри педагогіки, представлений докторами і кандидатами наук, професорами і доцентами, старшими викладачами і асистентами, завжди намагається іти в ногу з часом. Науково-педагогічні працівники знаходяться в постійному пошуку альтернативних технологій навчання, які змогли б розв’язати традиційну проблему нетрадиційним шляхом. Сьогодні існує безліч таких новітніх технологій, автори яких намагаються довести їх унікальність, ефективність, результативність, здатність розв’язати проблему якості освіти.

Нещодавно на кафедрі педагогіки, яка часто використовується як тренінгова кімната, було проведено кураторську годину для студентів першого курсу спеціальності «Професійна освіта» із використанням ігрових технологій. Модератор гри - наставник академічної групи, доктор філософії Діра Надія Олександрівна. Представлена наставницею гра є авторським, запатентованим продуктом, має свідоцтво про реєстрацію права на твір від 10 лютого 2022 р. №111727.

«Лабораторія алхіміків» - психолого-педагогічна трансформаційна гра, створена у співпраці 12 авторів, однією з яких якраз і є докторка філософії PhD, старша викладачка кафедри педагогіки Надія Олександрівна. Гра націлена на розвиток у студентів так званих soft skills - «м'яких навичок»: зокрема, комунікативних умінь, лідерського потенціалу, стресостійкості та подолання симптоматики посттравматичного стресового розладу, що є особливо актуальним під час військового стану.

За допомогою даної гри здобувачі освіти мають можливість реалістично та адекватно проаналізувати та опрацювати свої прагнення та бажання, навчитись правильно формулювати свої цілі та розробляти алгоритм їхнього досягнення.

Методологія науки стверджує, що будь-яка технологія передбачає мистецтво володіння процесом, певну послідовність операцій з використанням необхідних засобів (матеріалів, інструментарію та алгоритму дій), тобто у процесуальному розумінні технологія має дати відповідь на запитання: як досягти результату діяльності (з використанням чого і якими засобами)?

Студенти-учасники гри з певністю стверджують: гра пройшла успішно, вони отримали відповіді на питання, що їх хвилюють і цікавлять, а, отже, результат діяльності було досягнуто! Гра проходила в атмосфері зацікавленості, доброзичливості, взаємозацікавленості.

Хочете стати учасником захоплюючої гри, пізнати самого себе, окреслити шлях свого саморозвитку? Тоді вам – на кафедру педагогіки, де вас завжди радо зустрінуть!

 

Лідія Чередник,
старший викладач кафедри педагогіки

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook