Члени гуртка «Маркетинг» взяли активну участь у підготовці та проведенні Дня відкритих дверей

7 квітня 2023 року
     
    Завданням профорієнтаційної роботи є виявлення спрямованості особистості в будь-якій професійній діяльності, визначення здібностей, професійних якостей, талантів та розуміння. Саме спілкування з майбутніми абітурієнтами, надання вичерпної інформації про навчання на спеціальності 075 «Маркетинг» та переваги членства у гуртку «Маркетинг» було в пріоритеті профорієнтаційної роботи членів гуртка «Маркетинг» Вікторії Черенкової, Михайлика Ростислава та керівника гуртка к.е.н., доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Віолети Гераймович.


     У рамках традиційних Днів Відкритих дверей члени студентського наукового гуртка "Маркетинг" не просто поширювали інформацію про спеціальність чи популяризували наукову діяльність студентів, вони мали довгоочікувану можливість активно потренувати комунікативні та ораторські здібності, які освоюють в рамках роботи наукового гуртка, налагоджували контакти та прагнули на основі маркетингової концепції взаємодії вибудувати співпрацю з випускниками - гостями дійства, а в майбутньому й колегами-студентами. 

Шановний абітурієнт Твій вибір-твоя дорога і саме Нубіп України факультет аграрного менеджменту спеціальність 075 «Маркетинг» - твоя ПЕРЕМОГА. Тож попереду правильний вибір нашого абітурієнта, перша пріоритетність та приєднання до нашої родини!

 

Віолета Гераймович
керівник наукового студентського гуртка "Маркетинг"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook