Студенти-харчовики провели круглий стіл до всесвітнього дня захисту прав споживача

17 березня 2023 року

     Один з головних принципів захисту прав споживачів ґрунтується на праві на належну якість та безпеку продукції.

      15 березня щорічно відзначається Всесвітній день захисту прав споживачів. Датою для святкування цього дня була обрана річниця з дня історичного виступу американського президента Джона Кеннеді у 1961 році, в якому він назвав чотири основних права: право на інформацію, право на безпеку, право на вибір і право бути почутим. Згодом цей список був розширений, і до нього увійшли: право на задоволення базових потреб, право на компенсацію, право на споживчу освіту, право на здорове довкілля.

       Кожного року за ініціативою Міжнародної організації споживачів (Consumer International) визначається гасло Всесвітнього дня захисту прав споживачів, яке одночасно стає пріоритетною темою року для досягнення окресленої мети та поєднання на цьому шляху спільних зусиль об’єднань споживачів різних країн.

      Студентська рада факультету харчових технологій та управління якістю АПК провела захід 15 березня до «Дня споживача» у читальній залі гуртожитку №9. Студентки Марія Лісневська, Ніколь Попко, Вікторія Загранична, презентували свої доповіді на важливі теми щодо інформованості споживачів, нормативно-правових документів, розміщення та наповнення етикетки. Одним із головних завдань даного заходу було підвищення уваги до прав та інтересів споживачів, звернути увагу студентів на те, що ми маємо право на захист від недобросовісних продавців та постачальників, які можуть намагатися обдурити нас або продати нам неякісний товар. Крім того, «День споживача» є часом для того, щоб згадати про те, що ми можемо зробити для підтримки прав та інтересів споживачів для цього маємо стати активними учасниками споживчого руху, долучатися до об'єднань споживачів та інших організацій, які просувають права та інтереси споживачів.

      "Усі ми – споживачі: незалежно від віку, статі, освіти, соціального статусу та займаної посади, оскільки протягом життя споживаємо товари й послуги і платимо за них, говорить студент 1 курсу Роман Тараканов.

       «День споживача» є важливим днем для нас усіх, оскільки ми всі є споживачами, і наші права та інтереси повинні бути захищені. Це день, коли ми маємо згадати про наші права як споживачів, а також про наші обов'язки. Передусім, ми повинні знати на що ми маємо право, на інформацію про товари та послуги, яку надають нам продавці та постачальники, на якість товарів та послуг, які ми купуємо. Це означає, що ми маємо право на здорові та безпечні товари та послуги, які не завдають шкоди нашому здоров'ю та життю, стверджує Ніколь Попко.

       Марія Лісневська з впевненістю говорить, що перед нами є обов'язки, ми повинні відповідально підходити до вибору товарів та послуг, не зловживати своїми правами та не порушувати права інших споживачів. Ми повинні бути відповідальні за те, що ми купуємо та як ми використовуємо ці товари та послуги.

        Дякуємо Збройним Силам України за надійний захист та можливість проводити такі заходи в дружній ofline зустрічі! 

Каріна Косяк,

студентка факультету харчових технологій та

управління якістю продукції АПК

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook