Перевірка навчальних аудиторій та лабораторій економічного факультету в рамках підготовки до очного навчання
В Національному університеті біоресурсів і природокористування України 2-й навчальний семестр розпочався організовано 6 лютого для усіх здобувачів в дистанційному форматі.
Відповідно до графіку освітнього процесу затвердженого наказом від 22.11.2022 р. № 897, першими на офлайн – навчання з 6 березня виходять студенти 1 та 4 курсів та 2 курсу скороченого терміну, а також студенти 1 року магістратури.
01 березня згідно розпорядження проректора з науково-педагогічної роботи Василя Шинкарука на економічному факультеті відбулась перевірка навчальних лабораторій та готовності кожної кафедри до зустріч зі студентами в очному режимі. Комісія у складі заступника начальника відділу з питань практичної підготовки студентів Олега Бачинського та методиста навчально-методичного відділу Володимира Тракая, декана факультету Анатолія Діброви, заступників декана Юлії Негоди, Віталія Нагорного, Андрія Музиченка, завідувачів кафедр професорів Інни Лазаришиної, Надії Давиденко, Любов Гуцаленко, Миколи Ільчука, Наталія Вдовенко та доцента Вікторії Костюк оглянули навчальні лабораторії та аудиторії економічного факультету.
Свою роботу комісія розпочала з 6 поверху, а саме з навчально-наукової лабораторії «Інформаційні технології в бухгалтерському обліку», яка є структурним підрозділом кафедри обліку та оподаткування. В даній лабораторії використовується сучасна комп’ютерна техніка та програмне забезпечення, зокрема програмні продукти – BAS Бухгалтерія, BAS Комплексне управління підприємством, BAS ERP, MASTER: Бухгалтерія, M.E.Doc, BAS Документообіг КОРП та інші, що використовуються у навчальному процесі при підготовці фахівців зі спеціальності 071-Облік і оподаткування та інших економічних спеціальностей. Завідувач кафедри Любов Гуцаленко та доценти кафедри Володимир Литвиненко і Оксана Ганяйло відповіли на всі питання доцента Володимира Тракая. Комісія позитивно оцінила готовність кафедри обліку та оподаткування для проведення занять в очній формі.
На кафедрах наявне навчально-методичне забезпечення та облаштовані робочі місця з відеозв’язком для НПП, які забезпечують освітній процес відповідно до затвердженого розкладу навчальних занять в онлайн та офлайн режимі.
Колективом деканату підготовлено на випадок блекауту генератор який зможе забезпечити роботу деканату та двох аудиторій світлом.
Проте комісія надала рекомендації керівництву факультету щодо покращення стану навчальних аудиторіях, а саме: 409 аудиторія потребує заміни дошки, 512 – оновлення компютерів, 601 та 607 аудиторії оновлення меблів (парти та стільці).
Комісією було відзначено належний стан навчальних лабораторій та аудиторій, приємно зазначити що усі вони оснащені технічними засобами унаочнення (проєктори, компютерна техніка з програмним забезпеченням). Інформаційна дошка деканату містить оновлену інформацію та розклад занять. Загалом, комісія підтвердила готовність усіх навчальних аудиторій та лабораторій, кафедр та деканату економічного факультету до початку навчання здобувачами вищої освіти в очному форматі.
Заступники декана, Віталій Нагорний, Леся Воляк