Поєднуючи навчання і виховання, кафедра ТІДП розпочала практичні заняття з теорії держави і права
Канікулярний період завершився і юні колеги повернулися до навчання. Тривала відсутність студентів в аудиторіях (навіть віртуальних) вимагає швидкого та ефективного занурення їх в освітні процеси. Тому найкращим способом є запропонувати їм практичний кейс з попередніх тем дисципліни, який вони мають вирішити у команді.
Саме у такий спосіб для студентів 1 курсу юридичного факультету розпочалися практичні заняття з навчальної дисципліни «Теорія держави і права». Їм було запропоновано колективно проаналізувати наказ від 25 січня 2022 р. №43 «Про алгоритм дій учасників освітнього процесу для організованого 2 семестру 2022/2023 н. р.» на предмет виокремлення об’єктивного і суб’єктивного в його приписах.
Припускаю, що 25-30 хвилин жвавих дискусій промайнули для студентів із блискавичною швидкістю. А мені було цікаво чути хід їхньої думки, їхні припущення, здорові сумніви (і це чудово!), результат, а згодом пропрацювати його з групою.
У результаті однієї пари ми досягли таких результатів: на практиці побачили, що таке правове інформування як один із способів реалізації функцій об’єктивного юридичного права, навчилися виокремлювати суб’єктів права, для яких є обов’язковою реалізація приписів цього правового документу, спробували поглянути на акт з точки зору адвоката, змоделювавши різні правові ситуації. Тож повний аналіз цього правового документу ще не завершено, адже попереду повторення таких важливих тем змістового модуля 4, як «Система права», «Правова норма» і «Правова культура та правова свідомість».
Віра Качур,
викладачка навчальної дисципліни «Теорія держави і права»