Організація навчального процесу в умовах енергетичної кризи
Актуальним питанням сьогодення є організація навчального процесу в умовах частої відсутності електроенергії. В програмі будь якої навчальної дисципліни є практичні або лабораторні завдання, які неможливо опрацювати без роз’яснення викладача в позаурочний час. Але, як бути викладачу, якщо здобувачів освіти багато і у кожного доступ до інтернету з’являється за різним графіком? Це питання постало і перед викладачами нашого коледжу. Сучасний викладач має бути достатньо креативним та винахідливим, щоб задовольняти потреби освітянської галузі. Одним із актуальних рішень, яке може допомогти здобувачу освіти опрацювати самостійно практичну роботу є відеозапис роз’яснень до цієї практичної, записаний викладачем.
Крім розрахунків, значна кількість робіт, зокрема спеціальності 206 Садово-паркове господарство, містить обов’язкові графічні частини. Здобувачі освіти повинні мати доступ до прикладів оформлення таких графічних частин у будь-який час. Якісне наповнення віртуального класу дисципліни є основою результативної онлайн освіти, яка дозволить зберігати контингент майбутніх фахівців будь якої галузі.
Дар’я СОЛОВЕЙ, викладач