Презентація вибіркових дисциплін для здобувачів освіти ОПП «Маркетинг» спеціальності 075 Маркетинг
У сьогоденні не можна навіть уявити ефективне функціонування жодного підприємства, компанії, організації, фірми без маркетолога, адже саме він – ключова фігура успішного бізнесу. Вдало налагоджене виробництво, новітня техніка, технології та останні досягнення ноу-хау – все це не дає необхідного ефекту без основної складової бізнесового механізму – вдало розробленої маркетингової програми. Саме маркетинг задає рух усьому світу і є основною сферою сучасного бізнесу.
Маркетинг – поняття багатогранне, яке включає сукупність важливих елементів сучасного бізнесу, але одночасно і просте. А спеціальність "Маркетинг" завжди є модною, престижною і високооплачуваною та забезпечує постійне кар'єрне зростання.
Маркетинг є сполучним мостом між виробником і споживачем, а роль маркетолога – щоб кожен був максимально задоволеним, виробник прибутком, а споживач – товаром чи послугою. Знання з маркетингу це симбіоз економічних законів та психології. Завдання маркетолога – не просто продати товар чи послугу, а створити взаємовигідний міцний зв’язок між виробником і покупцем. Для виконання таких завдань спеціаліст сфери маркетингу має володіти відповідними компетенціями, яких і набувають здобувачі освіти в процесі навчання в коледжі.
12 грудня 2022 року відбулась презентація дисциплін вільного вибору для здобувачів освіти спеціальності 075 Маркетинг.
Викладачі циклової комісії економічних дисциплін у вигляді презентацій ознайомили здобувачів із метою, завданнями, компетентностями, знаннями та вміннями, яких вони набудуть після вивчення навчальних дисциплін: «Бухгалтерський облік», «Фінанси підприємства», «Маркетинговий аналіз», «Організація власного бізнесу», «Міжнародний маркетинг», «Маркетинг соціальних мереж».
Це дасть можливість здобувачам фахової передвищої освіти зробити свідомий вибір варіативних дисциплін, в результаті вивчення яких вони здобудуть знання, необхідні їм у майбутньому працевлаштуванні!
Людмила АЛЄКСОВА,
викладач маркетингових дисциплін