Відкрита лекція з дисципліни «Маркетинг»

19 жовтня 2022 року

 

     17 жовтня 2022 р. відбулась відкрита лекція кандидата економічних наук, доцента кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Барилович Олени Михайлівни з дисципліни «Маркетинг», що передбачена навчальним планом для студентів англомовної групи другого курсу факультету аграрного менеджменту спеціальності 075 «Маркетинг».

     Тема відкритої лекції: «Pricing strategy». У ході лекції Олена Барилович розповіла про сутність і значення ціни, її місце в комплексі маркетингу підприємства, навела основні підходи до ціноутворення, охарактеризувала фактори, що впливають на процес формування ціни на підприємстві, охарактеризувала етапи процесу ціноутворення.

 

     Подача матеріалу супроводжувалась практичними прикладами із застосування елементів цінової політики окремими підприємствами та відеороликами, метою яких було поглиблення та закріплення отриманих знань.

     Лекція була прочитана англійською мовою на високому рівні. Викладачами та студентами високо оцінено якість і доступність представленого матеріалу, застосування лектором сучасних технічних засобів навчання, відзначено актуальність та сучасність змісту лекції.
 
 
Олена Бабічева
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
 

 

 

 

 

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook