6 жовтня 2022 року
19 вересня у НУБіП України знову розпочався цикл дистанційного навчання у студентів 2 курсу. Було дуже багато різних хвилювань на його початку у серпні місяці і у самих студентів, і у і їхніх рідних. Як показав час, у більшій мірі всі сумніви виявились даремними, враження - тільки позитивними. Студенти поринули у атмосферу повноцінного життя у навчальному закладі, коли є живе спілкування з одногрупниками, викладачами, друзями по Університету. Місяць очного навчання промайнув, як один день у постійному динамічному рухові під час занять, участі у різних культурно-масових заходах під керівництвом студради, деканату, ректорату.
Студенти 2 курсу 8 групи АБФ, обговорюючи проблеми сучасного змішаного навчання у НУБіП, активно діляться своїми враженнями.
Олена Загаєвська, Любов Тхорик: Як і будь-який захід, дистанційне навчання має ряд своїх переваг та недоліків. Щодо переваг, тут слід відмітити більші можливості зосередитися на вивченні теоретичних питань, раціонально використовувати час та поєднувати своє хобі з навчальним процесом. Ми повернулись додому, перебуваємо біля своїх рідних, але знову сумуємо за корпусами, одногрупниками, звичайним студентським життям. Саме на очному навчанні одразу можна виявити, чи зацікавлений студент навчатись, як він (самотужки, чи ні) опрацьовує матеріали та чи готовий він до труднощів під час його освоєння.
Але найбільша перевага очного навчання (поряд з тим, що воно дійсно складніше для нас) та, що більшість студентів дійсно потребує очного навчання, оскільки це живе спілкування, емоції, враження та життєвий досвід, який так необхідний активній та амбітній молоді. Продовжуючи дискусію, хотілось би відмітити, що дистанційне навчання дає можливість нам, здобувачам освіти, навчатись віддалено від закладів. Таке навчання спонукає використовувати різні технології, освоювати нові платформи, методи, у яких немає необхідності на очному навчанні.
Я бачу один великий недолік у дистанційному навчанні - це відсутність живого спілкування з однолітками та викладачами, яке так потрібно молодим людям.
Ліна Пустовойт: дистанційне навчання ніяк не змож е замінити очне. Не кожний студент може організувати себе для самостійного навчання, ефективно опрацьовувати матеріал. Хотілось би підкреслити високий професіоналізм наших викладачів, які незважаючи ні на що, прикладають великі зусилля, щоб ми отримали якомога більше сучасних знань та корисної інформації. Це майстерно вдається їм як під час очного, так і під дистанційного навчання. Якщо студент серйозно ставиться до отримання знань, він їх матиме, для цього є всі можливості. Павло Барабаш: Якщо враховувати мою особисту думку, із впевненістю скажу, що оф-лайн навчання набагато краще, ніж дистанційний формат.
Під час очного навчання нам на практиці показують, як працювати з обладнанням. Нам дають можливість попрацювати у лабораторіях з приладами, освоїти методики їх використання, самостійно визначати показники, проаналізувати їх. А це дуже цікавий процес. І, не дивлячись на те, що під час дистанційного навчання є можливість і час для підробітку, я вважаю, що очне навчання є на багато кориснішим, інформативнішим.
Вероніка Рудюк: я - за живе спілкування, за недоспані ночі через прогулянки у студентському сквері і написання довжелезних конспектів. Я - за те, щоб ми були поруч один біля одного, адже зараз важкий для усіх нас час. Фізично бути біля рідних людей, які тебе люблять і підтримують дуже важливо, але - НУБІП це теж наша велика родина. Мій Агробіологічний факультет - моя сім’я, наша 8 група - моя підтримка! Саме тому важливо особисто відчувати усі ці моменти і емоції, перебуваючи у корпусах і гуртожитках, а не через камеру ноутбука. Дякуємо керівництву нашого Університету, деканату АБФ, усім викладачам за безпечне, цікаве і комфортне онлайн навчання! Уклінно дякуємо нашим ЗСУ за цю можливість! Сподіваємось лише на краще! Усе буде
Україна!
Розмову провела наставник 8 групи 2 курсу АБФ доцент Валентина Рожко