ОНЛАЙН-ФОРУМ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ

5 жовтня 2022 року

 

1Для чого дотримуватися академічної доброчесності? Щоб довіряти професіоналам, до яких звертаємося. Це стосується будь-якої сфери нашого з Вами життя. Списана курсова чи контрольна робота це недотреновані мізки студента, який у майбутньому буде лікарем, вчителем, інженером. Це прагнення робити свою роботу чесно, як для викладача так і для студента.

Академічна доброчесність базується на чесності, довірі, мужності, повазі, відповідальності та справедливості. Мужність полягає у вмінні сказати собі “ні”, коли є можливість списати чи піти легшим шляхом. Це стосується не тільки студентів, а й викладачів.

Основні принципи академічної доброчесності:

  • старанність, самостійність у навчанні;
  • відповідальність за власні вчинки і чесне здобуття оцінок;
  • толерування думок інших, взаємоповага та підтримка;
  • гідна та моральна поведінка під час навчального процесу та поза ним.

До порушень академічної доброчесності належать:

  • плагіат;
  • списування;
  • хабарництво;
  • фальсифікація результатів досліджень;
  • необ’єктивне оцінювання;
  • здавання іспитів підставними особами.

Наслідки тривалих та системних порушень академічної доброчесності:

  • знецінення університетських дипломів у країні, невизнання їх за кордоном;
  • випускникам університетів важко влаштуватися на хорошу роботу, бо роботодавці не довіряють системі вищої освіти та закладам вищої освіти;
  • зниження якості медичного обслуговування;
  • стагнація науки, знецінення наукового потенціалу держави;
  • гальмування розвитку економіки;
  • країна втрачає авторитет у світі.

Чому академічна доброчесність важлива:

  • забезпечує довіру до результатів навчання;
  • передбачає здобуття власних знань і розвиток власних здібностей;
  • забезпечує якісне навчання, а потім – гарну роботу

Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти спільно із Unicheck Україна організували та провели онлайн-форум академічної доброчесності.

На цьому форумі піднято серію тем про те, як підтримувати академічну доброчесність у часи кризи та які методи можуть вплинути на її розвиток.

Основна тема події – проблема академічної доброчесності у вищій освіті, яка стала філософією освітньої політики держави.

Кращі спікери від Національного агентства, МОН України, ENAI, Unicheck, провідних університетів України обговорили кращі кейси не лише дотримання, а й розвитку академічної доброчесності під час ускладнених умов.

В онлайн форумі взяли участь понад 1000 учасників в тому числі студенти 4 курсу спеціальності Комп’ютерна інженерія нашого коледжу.

2345

Сергій ШТОГРИН,
відповідальний за цифрові освітні послуги
Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook