Завершуємо семестр з гордістю: студенти-журналісти діляться власним досвідом

27 травня 2022 року

Сесія — це не тільки найбільш відповідальний і нервовий етап для кожного студента, але й час аналізувати власні досягнення. 27 травня студенти 3 курсу спеціальності «Журналістика» обговорили результати навчання дисципліни Комунікаційні технології.

Протягом семестру ми набували різних умінь і, як влучно зазначила наш викладач, Олена Геронтіївна Кузьмінська, складали їх у свою «валізку навичок» аби в подальшому використовувати у власній професійній діяльності. Саме тому вирішили поділитися нею, адже після цієї подорожі довжиною в півроку ми повернулися не з пустими руками, а з переповненим багажем сувенірів та наших власних трофеїв — знань та навичок. Серед них — використання різних інструментів для пошуку інформації та створення власного контенту. До останніх належать редактори створення інфографіки, презентацій, ментальних карт, онлайн дошки, тощо.

Окремої уваги заслуговують навички роботи в команді, які ми покращили під час виконання групових проєктів за темами, які обирали самостійно. Отже, в командах ми дослідили історію та сучасний стан різних типів комунікаційних технологій: розглянули «Комунікативні технології в сфері політики», «Комунікаційніі технології PR», «Комунікаційні технології пропаганди», «Технології конструювання реальності», «Комунікаційні технології маніпуляції». Але не лише теми були цікавими нам, як майбутнім журналістам. Ми працювали в середовищі хмарного офісу Майкрософт 365, ліцензії до якого ми одержали як студенти НУБіП України. А управління командами та артефактами ми здійснювали засобами MS Teams.

Комунікаційні технології пропаганди

Пропаганда — «діяльність, спрямована на популяризацію і поширення ідей у суспільній свідомості» (Н. Зражевська).

Перейти до документа Sway

У процесі виконання завдань даної дисципліни ми, крім різних цифрових інструментів, розглянули канали наукової комунікації, професійної комунікації журналістів та джерела неформальної освіти, що є дуже важливим для нас як для майбутніх журналістів. Атестаційною ж роботою стали проморолики, в яких ми розкрили сутність і переваги спеціальності «Журналістика». Ось кілька прикладів.

Ми впевнені, що опанування нової дисципліни можливе двома взаємодоповнюючими шляхами: навчанням і практикою, якими ми, власне, і послуговувалися. Також наш викладач надихнула нас продовжувати шлях опанування комунікаційними технологіями, чим ми продовжимо займатися після нашого закінчення, аби стати хорошими фахівцями.

Це був дуже корисний досвід і ми вдячні Олені Геронтіївні, а також університету за можливість навчатися і розвиватися у цей непростий час.

 

Людмила Смик та Ольга Ткач, студентки спеціальності «Журналістика»
 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook