Цифровізація брендів - основна тема відкритої лекції з дисципліни "Брендинг"

11 квітня 2022 року
  11 квітня 2022 року доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Ніколаєвська Вікторія Вікторівна провела загальноуніверситетську відкриту лекцію з дисципліни “Брендинг” на тему “Цифровізація бренд-маркетингу” для студентів спеціальності Маркетинг.

   Мета лекції – формування у майбутніх фахівців з маркетингу знань щодо тенденцій просування брендів в мережі Інтернет, особливостей та необхідності процесу цифровізації в бізнесі, а також опрацювання прикладу креативного бренд маркетингу в мережі Інтернет. 

   Під час викладення лекційного матеріалу було висвітлено питання зміни маркетингу цифровою революцією, представлено та проаналізовано разом зі студентами глобальні цифрові тренди до 2030 року. Лектором було чітко окреслено основні інструменти просування брендів в мережі Інтернет та визначено, що онлайн-маркетинг – це велика система каналів, якими маркетологи можуть просувати свої бренди.

   Особливу увагу відведено було матеріалу щодо формування значної взаємодії брендів із потенційними та постійними клієнтами. Визначено, що залучаючи клієнтів за допомогою цифрових технологій, компанія не просто стає лідером в галузі, а й підвищує впізнаваність бренду. А також наведено приклад креативного бренд маркетингу на основі даних щодо просування британського бренду жіночого одягу Pretty Little Thing.
   Учасники, під час обговорення лекції відзначили актуальність поданого матеріалу для майбутніх фахівців з маркетингу, його сучасність та інноваційність. Лекція за структурою та методикою викладання повною мірою відповідає вимогам вищої школи. Професіоналізм та педагогічна майстерність лектора, а також темп і стиль викладу матеріалу дозволили студентам повністю засвоїти поданий матеріал, що засвідчило інтерактивне опитування, проведене за підсумками лекції.
 
Олена Нагорна
доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
 
Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook