Магістр з автомобільного транспорту Павло Василишин: «Диплом НУБіП України – успішний старт твоєї кар’єри!»

8 лютого 2022 року
     Інженер-автомобіліст за професією – це сфера діяльності якої є автомобільне господарство і його основний об’єкт – автомобіль, у наш час важко переоцінити.

     Сучасне аграрне виробництво не можна собі уявити без автомобілів, які повсюдно нас оточують. Їх кількість і складність інноваційних рішень з кожним роком збільшується, а значить збільшується потреба у магістрах автомобільного транспорту. Інженери з автомобільного транспорту здійснюють розробку технологічних процесів, планують і організовують роботи з проведення інженерного менеджменту автомобілів. Підготовка здійснюється на механіко-технологічному факультеті НУБіП України.

  • Як склалось працевлаштування? – запитуємо Павла Василишина, магістра з автомобільного транспорту, випускника механіко-технологічного факультету 2019 року.

     — Особисто перевірив дієвість девізу «Диплом НУБіП України – успішний старт твоєї кар’єри!» На другому році навчання в магістратурі з автомобільного транспорту механіко-технологічного факультету при підготовці кваліфікаційної роботи проходив виробничу практику на Рівненській філії «Транспортна компанія АгроТеп». Тоді відбулось «бойове хрещення» і вже згодом, отримавши диплом магістра з автомобільного транспорту, і влаштувався до Рівненської філії «Транспортної компанії АгроТеп». Мої старання оцінили і за два роки запросили на підвищення до столиці в центральний офіс. Місцем праці дуже задоволений. Важко. Однак є як фінансова і моральна, так і кар’єрна мотивація.

  • Які Ваші функціональні обов’язки?

     — Як по мені, все що має дотик до автомобіля – це я. Забезпечую організацію випуску на лінію колісного рухомого складу підприємства у технічно справному стані відповідно до укладених договорів на перевезення. Здійснюю перерозподіл автотранспортних засобів з урахуванням виду і роду вантажів, що перевозяться, з метою максимального використання вантажопідйомності і забезпечення збереження вантажів. Розробляю та впроваджую нові ефективні методи організації перевезень вантажів з дотриманням вимог безпеки дорожнього руху. Готую комплекти документів, необхідних для отримання підприємством ліцензій, сертифікатів та свідоцтв. Беру участь у розробці маршрутів перевезень небезпечних вантажів, в обстеженні стану доріг за маршрутами, під'їзних шляхів до місць виконання навантажувально-розвантажувальних робіт, зупинок. Розробляю графік змінності водіїв і контролюю дотримання водіями режиму праці і відпочинку. Аналізую техніко-експлуатаційні показники роботи автотранспортних засобів, витрати експлуатаційних матеріалів і шин. Організовую своєчасне ведення обліку і звітності про роботу автотранспортних засобів. Це лише основні обов’язки, а про інші не вистачить часу.

  • Чи отримали Ви достатній рівень знань в НУБіП України?

     — Переконався, що сучасна практика експлуатації автомобільного транспорту, можна так сказати його ефективна частина, повністю вкладається в те, що нам давали на лекційних і лабораторних заняттях. І мені було особливо цінно, що мною було започатковано застосування на моєму автопідприємстві технології цифрової інструментальної відеобороскопії при гарантійному технічному контролі автомобілів. Завдяки цьому ми навіть убереглися від неякісної комплектації автомобілів підрядчиками. Ці сучасні технічні знання я отримав в Університеті.

  • Які спогади про Альма Матір?

     — Студентське життя в Альма Матір це дивовижний час. Пригадуються тільки яскраві і приємні моменти. Пригадую конкурсні баталії на «Фестивалі студентської науки – 2019». До речі, мій гурток «Обґрунтування методів діагностування і прогнозування технічного стану машин», не мій, а там, де я був старостою, виборов диплом І ступеня. Це ще до пандемії. І особисто мені диплом і цінний приз вручав сам ректор, академік Станіслав Ніколаєнко, видатний випускник мого факультету.
     Після нашої розмови хотілось би зустрітись в колі моєї дружньої групи АТ-1804м. Однак нас затягнуло доросле життя та всіх розкидало по автотранспортним підприємствах і агрохолдингах України. Хто на Черкащині, Сумщині. Тернопілля. Франківщина. Херсонщина. Одещина. Київщина. Один я повернувся до столиці, і то з Рівненщини. Майже щодня спілкуємось в інтернет-групі. Сьогодні це робота, робота, робота. Лише зараз я усвідомив слова мого батька, який казав, що допоки ти студент це твій час готуватись як в подальшому бути успішним.

Бажаємо дипломнику кафедри технічного сервісу та інженерного менеджменту імені М. П. Момотенка Павлу Василишину:
Хай весело гуде мотор,
Хай на шляху не жде затор,
Хай неприємність обмине,
Хай не кінчається пальне,
Без ям хай буде завжди шлях,
Хай не лежить на ньому цвях,
В роботі янгол кожну мить
Нехай тебе хранить!


Спілкувався Іван Роговський,
завідувач кафедри технічного сервісу та інженерного
менеджменту імені М.П. Момотенка

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook