Третьокурсики маркетологи розпочали навчальний семестр з маркетингових досліджень

7 лютого 2022 року

   Відповідно до наказу від 31.01.2022 р. № 66 з 7 по 25 лютого 2022 року освітній процес в Університеті проводиться у дистанційному форматі. 7 лютого 2022 року згідно розкладу навчальних занять доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Ларисою Карпенко була проведена лекція з дисципліни «Маркетингові дослідження» для студентів 3 курсу спеціальності 075 Маркетинг.

   Маркетингові дослідження — група соціологічних досліджень, що складається з системного пошуку, збору та аналізу отриманої інформації. Вони дозволяють приймати правильні рішення управлінцям в питаннях виробництва і збуту продукції, її уявлення на ринку. Залежно від мети конкретного маркетингового дослідження його об’єктом може виступати ринок, конкуренти, споживач або продукт.
   Розвиток технологій маркетингу сьогодні зумовлює використання для маркетингових досліджень Social Media Marketing, а серед найпопулярніших сервісів для проведення опитування онлайн сьогодні Google Forms, Survey Monkey, Simpoll, Anketolog, Online Test Pad, Typeform, SurveyLub, Surveynuts, Examinare. Пандемія внесла свої корективи і настав час задуматися про те, як адаптувати бізнес під нові потреби цифрового світу.
   Після запровадження карантину споживачі стали частіше купувати в Інтернеті. Кількість пошукових запитів зі словами «онлайн-покупки» та «як купувати в інтернеті» по всьому світу зросла вдвічі. За даними Nielsen, у той же час продажі у великих роздрібних мережах збільшилися більш ніж у півтора рази, а кількість онлайн-покупок у сфері FMCG досягла пікових значень.
 
 
   Під час лекції студенти активно приймали участь у обговорені викладеного матеріалу. Зокрема Денис Галушка та Олександр Маслюк, які навчаючись  паралельно працюють в сфері маркетингу, відзначили потребу досліджень як ринку так і споживачів.
   За підсумками доведеної інформації зроблені висновки, що маркетингові дослідження дозволяють зробити кроки в бізнесі або уникнути неправильних кроків, що базувалися б на невірних уявленням. 
   Студенти долучені до курсу на навчально-інформаційному порталі НУБіП України та готуються до наступного заняття.
Лариса Карпенко, доцент кафедри 
маркетингу та міжнародної торгівлі
 
Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook