Прийняли участь у Зимовій школі «Прокачай скіли з консультування»

7 лютого 2022 року

 АСОЦІАЦІЯ ЮРИДИЧНИХ КЛІНІК УКРАЇНИ, разом з Освітнім домом прав людини Чернігова (далі — Дім), зібрали студентів-клініцистів зі всієї України — в одному місці. За результатами попереднього есе, 18 студентам була надана можливість на протязі 3-х днів опановувати процес консультування в освітньому просторі під Черніговом.

Школа проходила під егідою АЮКУ, з назвою «Прокачай скіли з консультування».За час проходження зимової школи — була надана можливість на практиці застосувати знання, отримані під час інтенсивного навчання.

Під час цього заходу, про права людини розповідав директор Освітнього дому — Сергій Буров. Дім впроваджує свою діяльність як плацдарм для просвітництва правам людини в університетах та школах. Він почав з проблемдотримання прав людини в навчальних закладах, також — що освітяни повинні знати, та користуватись правами, передбаченими  Міжнародним пактом про економічні, соціальні і культурні права N 2148-VIII від 19.10.73. Також про рамки освітнього процесу та можливості їх визначення.

Одразу після знайомства з керівництвом Дому, на відеозвязок вийшов правозахисний центр «Вясна», (визнаний таким, що кримінально переслідується в Білорусі), а саме його очільник — Андрій Палуда, котрий був змушений покинути рідну країну. Поспілкувавшись про права людини в бізнесі, а також стосовно порушень таких прав в сучасних реаліях, завершили спілкування на темі смертної кари в Білорусі.

 

Етичні аспекти в роботі юридичних клінік — від Юлії Матвєєвої (керівниці юридичної клініки Києво-Могилянської академії) – котра наголошувала на важливості впровадження етичності в роботі клініцистів. Семінар розкривав нормативну документацію юридичних клінік, та клініцистів безпосередньо. Принципи етичного кодексу, конфіденційності, добросовісності, та права на відмову ЮК у наданні допомоги.
Як інтерв’ювати клієнтів, розповідали: Марія Цип‘ящук та Юлія Ломжець. Було доведено, що якісне надання юридичних послуг з консультування має відбуватись з дотриманням загальних правил, та визначених етапів, за відсутності хочаб одного з останніх - інтерв’ювання може виявитись неефективним. Отже розпочинати слід із встановлення професійних стосунків із клієнтом та налаштувати його на роботу. Після цього починаємо збирати інформацію (з’ясовуючи всю необхідну інформацію, та обставин справи). Також необхідно з’ясовувати цілі, очікування та потреби клієнта. Враховуючи юридичні та неюридичні аспекти - пропонуємо варіанти можливого вирішення питань, разом з тим допомогаючи обрати оптимальний варіант. Завершення інтерв’ювання повинне відбуватись на засадах впевненості клієнта у можливостівирішення його проблеми. Не менш важливим етапом є пост-інтерв’ю, до котрого можна відносити окреслення плану роботи над справою.
Після ознайомлення з вимогами до першої зустрічі з клієнтом — була надана можливість спробувати себе імітуючи процес інтерв’ювання та подальшого консультування в юридичному офісі (за участю двох практикуючих юристів та клієнта).
Отже, констатуючи надану можливість в процесі навчання у юридичній школі, студентам-клініцистам виявилось за можливе отримати важливий досвід у сфері консультування.
 
Виходячи з Дому, та покидаючи школу АЮКУ — з’являється мотивація застосувати на практиці отримані знання та повністю заглибитись у професію.
 Студент-консультант
Назарій Кутовий 
 
Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook