17 листопада 2021 року у Міжнародний день студента – свята тих, хто відчуває спрагу до знань, хто сповнений ідеями та надіями та напередодні вшанування Всесвітнього дня філософії – на гуманітарно-педагогічному факультеті відбулася визначна, і вже традицій
Пpoцеc глoбaлiзaцiї не зaлишив ocтopoнь Укpaїну. Нaшi cпiввiтчизники вcе aктивнiше беpуть учacть cьoгoднi в мiжнapoдних пoлiтичних, екoнoмiчних i пpoфеciйних opгaнiзaцiях, мiжнapoдних фopумaх i кoнфеpенцiях, пpaцюють в бaгaтoнaцioнaльних кoмпaнiях, укpaїнcькi cтуденти нaвчaютьcя зa кopдoнoм, a укpaїнcькi туpиcти пoдopoжують пo вcьoму cвiту. Як пoкaзує дocвiд, щoб пiдтpимувaти цi piзнoмaнiтнi бaгaтopiвневi кoнтaкти i фopми cпiлкувaння, неoбхiднo знaння не тiльки вiдпoвiднoї мoви, a й нopм i пpaвил iншoмoвнoї культуpи: мoделей пoведiнки, пcихoлoгiї, культуpи, icтopiї iншoї кpaїни. Метoю нашого філософського диспуту став aнaлiз poзвитку мiжкультуpнoї кoмунiкaцiї, її ціннісний конструкт, та cтaнoвлення в умoвaх глoбaлiзaцiї cучacнoгo cвiту.
18 листопада 2021 року відбулося засідання гуртка «Філософські проблеми міжособистісної та міжгрупової комунікації» на тему «Ціннісний конструкт міжкультурної комунікації» зі студентами гуманітарно-педагогічного факультету спеціальності «Психологія». Обговорювалися такі питання: «Сутність, об’єкт і предмет міжкультурної комунікації» (доп. Андрій Бреян); «Аспекти міжкультурної комунікації» (доп. Ія Кравченко); «Основні категорії міжкультурної комунікації» (доп. Анастасія Майстренко та Карина Лементар); «Становлення міжкультурної комунікації як науки» (доп. Яна Писаренко), «Ціннісний конструкт міжкультурної комунікації» (доп. Ольга Мурза).
Студентські доповіді, презентація викликали неабиякий інтерес у присутніх і цілу низку дискусійних запитань. У жвавому обговоренні актуальних проблемних питань міжкультурної комунікації взяли активну участь, крім доповідачів, ще й інші члени гуртка. Серед найбільш дискусійних питань, що стали предметом дискусії, варто виокремити такі: нація, народ, етнос; національно-етнічна свідомість; менталітет; етнос; національний стереотип, національно-культурний символ; цінності Заходу та сходу тощо.
Сучасний динамічний світ стимулює привнесення у практику навчання студентів нових форм і методів, які спрямовані на активізацію пізнавальної діяльності та підвищення інтересу до предмету. Тому на подібних засіданнях студентських наукових гуртків передаються студентам навички наукового дослідження, виховуються якості дослідників.