До уваги наставників академічних груп!
14 травня 2021 року о 15:30 в онлайн-режимі відбудеться науково-методичний семінар для наставників академічних груп ННІ/факультетів, з метою покращення діяльності інституту наставників академічних груп, посилення теоретичної і методичної педагогічної підготовки суб’єктів виховної роботи, зростання рівня їх психолого-педагогічної майстерності, ознайомлення членів колективу університету з передовим педагогічним досвідом, реалізації завдань програми розвитку НУБіП України «Голосіївська ініціатива», Програми виховання студента «Фахівець, Громадянин, Патріот», Стратегії національно-патріотичного виховання дітей і молоді на 2020-2025 рр., затвердженої Указом Президента України від 13 жовтня 2015 року № 80/2015, постанови Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 року №952 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки», підготовки до 123 річниці університету.
Посилання на онлайн-семінар: https://nules.webex.com/nules-ru/j.php?MTID=m5588177ea91fea66989d08d6a35567df
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ
з підвищення педагогічної майстерності
наставників академічних груп НУБіП України
Час (орієнтовний час початку та тривалості доповіді) | Тема заняття | Мета і завдання | Роздатковий матеріал | Доповідач |
| ||||
14:00 – 14:30 | Про важливість виховання особистості майбутнього фахівця
| Мета – підкреслити наставникам академічних груп важливість їх покликання і обов’язку щодо виховання особистості майбутнього фахівця Завдання: - актуалізувати потреби наставників академічних груп у здійсненні виховної роботи з підопічними студентами; - розкрити концептуальні основи виховної роботи в університеті. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | ректор НУБіП України, академік НАПН України, доктор пед. наук, професор кафедри педагогіки Ніколаєнко Станіслав Миколайович |
Запитання та відповіді | ||||
14:35 – 15:05
| Структурування виховного процесу в реалізації концепції людиноцентриз-му | Мета – розкрити сутність концепції людиноцентризму в поетапній реалізації завдань освіти Завдання: - розкрити сутність поняття «людоцентризм» у аспекті гуманізації виховання; - ознайомити наставників із структуруванням виховного процесу в реалізації концепції людино- центризму.
| Електронний варіант презентаційного матеріалу | Проректор з науково-педагогічної роботи та розвитку НУБіП України, доктор економіних наук, професор, |
Запитання та відповіді | ||||
15:10 – 15:40 | Особливості організації виховної роботи наставників із студентами НУБіП України в умовах дистанційного навчання під час пандемії Covid 19 | Мета – узагальнити та систематизувати знання наставників академічних груп щодо організації виховної роботи зі студентами НУБіП України в умовах дистанційного навчання під пандемії Covid 19. Завдання: - наголосити на значенні виховної роботи наставника академічної групи зі студентами в умовах дистанційного навчання; - надати практичні поради щодо організації виховної роботи зі студентами НУБіП України в умовах дистанційного навчання під пандемії Covid 19. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | директор Навчально-наукового центру виховної роботи і соціального розвитку НУБіП України, канд. психол. наук, доцент кафедри психології Ржевський Геннадій Миколайович |
Запитання та відповіді | ||||
15.45 – 15.55 | З досвіду роботи інституту наставників на гуманітарно-педагогічному факультеті | Мета – обмін досвідом роботи інституту наставників між факультетами та ННІ університету. Завдання: - ознайомити наставників із змістом, формами і методами виховної роботи гуманітарно-педагогічного факультету; - проінформувати наставників академічних груп університету про особливості реалізації на гуманітарно-педагогічному факультетів програми виховання студента «Громадянин, патріот, фахівець». | Електронний варіант презентаційного матеріалу | В.о. декана гуманітарно-педагогічного факультету, канд.філософ.наук, доцент Савицька Інна Миколаївна |
Запитання та відповіді | ||||
15:55 – 16:20
| Методи розвитку згуртованості студентської групи | Мета – сформувати вміння наставників згуртовувати студентів академічних груп. Завдання: - ознайомити наставників із сучасними методиками розвитку згуртованості студентів; - сформувати практичні уміння й навички взаємодії наставників зі студентами на початковому етапі формування студентської групи. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | Кандидат психологічних наук, доцент Мартинюк Ірина Анатоліївна |
Запитання та відповіді | ||||
16:20 – 16:45
| Методи запобігання булінгу в студентських групах | Мета – ознайомити НПП із причинами прояву агресії в студентських групах та методами їх запобігання. Завдання: - ознайомити викладачів із особливостями міжособистісної взаємодії студентів; - виробити практичні вміння організації виховної роботи, орієнтованої на запобігання проявів булінгу. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | Кандидат педагогічних наук, доцент Омельченко Людмила Миколаївна |
Запитання та відповіді | ||||
16.50 – 17.20 | Методика виховання у студентів несприйнятли-вості до наркотичних речовин | Мета – привернути увагу наставників студентських груп до проблеми вживання наркотичних речовин та озброїти їх сучасними методиками профілактики наркотичної залежності. Завдання: - надати інформацію про наслідки вживання наркотичних речовин, поради вчених щодо викорінення шкідливих звичок; - ознайомити наставників з сучасними програмами і методиками відмови від наркотичних речовин. | Електронний варіант презентаційного матеріалу, методичні рекомендації щодо формування здорового способу життя | канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки Маценко Леся Миколаївна |
Запитання та відповіді |
14 травня 2021 року о 15:30 в онлайн-режимі відбудеться науково-методичний семінар для наставників академічних груп ННІ/факультетів, з метою покращення діяльності інституту наставників академічних груп, посилення теоретичної і методичної педагогічної підготовки суб’єктів виховної роботи, зростання рівня їх психолого-педагогічної майстерності, ознайомлення членів колективу університету з передовим педагогічним досвідом, реалізації завдань програми розвитку НУБіП України «Голосіївська ініціатива», Програми виховання студента «Фахівець, Громадянин, Патріот», Стратегії національно-патріотичного виховання дітей і молоді на 2020-2025 рр., затвердженої Указом Президента України від 13 жовтня 2015 року № 80/2015, постанови Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 року №952 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки», підготовки до 123 річниці університету.
Посилання на онлайн-семінар: https://nules.webex.com/nules-ru/j.php?MTID=m5588177ea91fea66989d08d6a35567df
ПРОГРАМА СЕМІНАРУ
з підвищення педагогічної майстерності
наставників академічних груп НУБіП України
Час (орієнтовний час початку та тривалості доповіді) | Тема заняття | Мета і завдання | Роздатковий матеріал | Доповідач |
| ||||
14:00 – 14:30 | Про важливість виховання особистості майбутнього фахівця
| Мета – підкреслити наставникам академічних груп важливість їх покликання і обов’язку щодо виховання особистості майбутнього фахівця Завдання: - актуалізувати потреби наставників академічних груп у здійсненні виховної роботи з підопічними студентами; - розкрити концептуальні основи виховної роботи в університеті. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | ректор НУБіП України, академік НАПН України, доктор пед. наук, професор кафедри педагогіки Ніколаєнко Станіслав Миколайович |
Запитання та відповіді | ||||
14:35 – 15:05
| Структурування виховного процесу в реалізації концепції людиноцентриз-му | Мета – розкрити сутність концепції людиноцентризму в поетапній реалізації завдань освіти Завдання: - розкрити сутність поняття «людоцентризм» у аспекті гуманізації виховання; - ознайомити наставників із структуруванням виховного процесу в реалізації концепції людино- центризму.
| Електронний варіант презентаційного матеріалу | Проректор з науково-педагогічної роботи та розвитку НУБіП України, доктор економіних наук, професор, |
Запитання та відповіді | ||||
15:10 – 15:40 | Особливості організації виховної роботи наставників із студентами НУБіП України в умовах дистанційного навчання під час пандемії Covid 19 | Мета – узагальнити та систематизувати знання наставників академічних груп щодо організації виховної роботи зі студентами НУБіП України в умовах дистанційного навчання під пандемії Covid 19. Завдання: - наголосити на значенні виховної роботи наставника академічної групи зі студентами в умовах дистанційного навчання; - надати практичні поради щодо організації виховної роботи зі студентами НУБіП України в умовах дистанційного навчання під пандемії Covid 19. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | директор Навчально-наукового центру виховної роботи і соціального розвитку НУБіП України, канд. психол. наук, доцент кафедри психології Ржевський Геннадій Миколайович |
Запитання та відповіді | ||||
15.45 – 15.55 | З досвіду роботи інституту наставників на гуманітарно-педагогічному факультеті | Мета – обмін досвідом роботи інституту наставників між факультетами та ННІ університету. Завдання: - ознайомити наставників із змістом, формами і методами виховної роботи гуманітарно-педагогічного факультету; - проінформувати наставників академічних груп університету про особливості реалізації на гуманітарно-педагогічному факультетів програми виховання студента «Громадянин, патріот, фахівець». | Електронний варіант презентаційного матеріалу | В.о. декана гуманітарно-педагогічного факультету, канд.філософ.наук, доцент Савицька Інна Миколаївна |
Запитання та відповіді | ||||
15:55 – 16:20
| Методи розвитку згуртованості студентської групи | Мета – сформувати вміння наставників згуртовувати студентів академічних груп. Завдання: - ознайомити наставників із сучасними методиками розвитку згуртованості студентів; - сформувати практичні уміння й навички взаємодії наставників зі студентами на початковому етапі формування студентської групи. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | Кандидат психологічних наук, доцент Мартинюк Ірина Анатоліївна |
Запитання та відповіді | ||||
16:20 – 16:45
| Методи запобігання булінгу в студентських групах | Мета – ознайомити НПП із причинами прояву агресії в студентських групах та методами їх запобігання. Завдання: - ознайомити викладачів із особливостями міжособистісної взаємодії студентів; - виробити практичні вміння організації виховної роботи, орієнтованої на запобігання проявів булінгу. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | Кандидат педагогічних наук, доцент Омельченко Людмила Миколаївна |
Запитання та відповіді | ||||
16.50 – 17.20 | Методика виховання у студентів несприйнятли-вості до наркотичних речовин | Мета – привернути увагу наставників студентських груп до проблеми вживання наркотичних речовин та озброїти їх сучасними методиками профілактики наркотичної залежності. Завдання: - надати інформацію про наслідки вживання наркотичних речовин, поради вчених щодо викорінення шкідливих звичок; - ознайомити наставників з сучасними програмами і методиками відмови від наркотичних речовин. | Електронний варіант презентаційного матеріалу, методичні рекомендації щодо формування здорового способу життя | канд. пед. наук, доцент кафедри педагогіки Маценко Леся Миколаївна |
Запитання та відповіді |
Навчально-науковий центр виховної роботи і соціального розвитку