Випускники кафедри педагогіки діляться враженнями про навчання в університеті

December 31, 2020
Закінчується календарний 2020 рік. Перед Новим роком сплив термін навчання і для магістрів ОПП «Педагогіка вищої школи» та «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті». Сьогодні вони погодилися дати інтерв’ю безпосередньо після отримання омріяного документа про повну вищу освіту.

Отож, щасливі власники дипломів, випускники НУБіП України 2020, зокрема кафедри педагогіки, дайте будь-ласка декілька відповідей на поставлені запитання. Адже Ваша думка для нас є важливою!

 

Першою нашою співрозмовницею стала Вікторія Денисюк.

1. Що стало поштовхом до вибору саме цього закладу вищої освіти?
Ключовими стимулами до вибору саме Національного університету біоресурсів і природокористування України стали: рейтинг закладу вищої освіти, відгуки про нього випускників. Також визначальними у виборі є можливості практикуватись за кордоном під час навчання, дослідницька база закладу, авторитетність ректора, професіоналізм серед викладачів, мальовнича територія університету тощо.

2. Вивчення яких дисциплін чи спілкування з якими викладачами залишило найбільше спогадів?
Серед дисциплін, які я переконана мені знадобляться у професії, – це «Керівник закладу освіти» (Ніколаєнко Станіслав Миколайович), «Організація виховної роботи у закладах вищої освіти» (Сопівник Руслан Васильович), «Ділова англійська мова» (Клименко Людмила Володимирівна), «Історія педагогіки та розвиток вищої освіти у зарубіжних країнах» (Васюк Оксана Вікторівна), «Педагогіка вищої школи» (Буцик Ігор Михайлович), «Методика навчання» (Журавська Ніна Станіславівна), «Вікова та педагогічна психологія». Багато чим завдячую своєму наставнику (куратору) Прохорчуку Олександру Михайловичу, який вів дуже цікаво заняття та змушував студентів мислити, створював проблемні ситуації, дискусії, дебати, а ще Олександр Михайлович зразкова людина, хороший співрозмовник та дає необхідні поради!

3. Зрозуміло, що навчання у ЗВО – це не тільки процес пізнання нового, це ще і нові знайомства, нові враження, нові відкриття. Можете поділитися своїми думками з цього приводу?
Я повністю погоджуюсь з даним твердженням, адже я навчалась на бакалавраті та на двох ОПП у магістратурі. Тому і знайомства і враження були різними. Я зростала від курсу до курсу, змінювалась, дорослішала, отримувала нові враження та досвід.

4. Навчання – нова сходинка пізнання, перш за все, у плані професійного зростання і досвіду. Що дав Вам особисто НУБіП України для професійного зростання, самореалізації?
НУБіП України дав мені змогу спостерігати за першокласними викладачами, брати з них приклад, здобувати впевненість та наснагу, не зупинятись, прагнути до більшого, ґрунтовнішого.

5. Які з знань, отриманих у НУБіП України, знайшли своє практичне застосування у Вашій професійній діяльності?
Отримані знання ще не знайшли своє практичне застосування у професійній діяльності, але сподіваюсь, що ще знайдуть. Маю маленьку дитину, і поки ще не шукала роботу за фахом. Найбільш корисніші були знання з професійно орієнтованих освітніх компонентів. І саме з таких дисциплін годин у навчальному плані, на мою думку, має бути більше, адже вони формують фахові компетентності.

6. Як випускник закладу освіти, який займає верхні позиції рейтингових списків, Ви вже визначилися із місцем роботи?
Як на цей вибір вплинуло навчання у НУБіП України? Я ще не визначилась з місцем роботи, проте маючи певні знання та диплом з відзнакою провідного дослідного університету України, я сподіваюсь, що працевлаштуватись буде не складно. Тому мені не соромно бажати та прагнути до висот, я впевнена в собі, в своїх знаннях та компетентностях, а особливо я впевнена в своїх силах.

7. Ви порекомендуєте навчання у НУБіП України своїм знайомим, друзям? Які аргументи наведете на користь такого навчання?
Я однозначно рекомендую НУБіП України всім вступникам, адже комфортні умови, сприятливе середовище, залучення до культурних заходів, якісні знання, відсутність корупції не залишать нікого байдужим.

8. Які яскраві події студентського життя у НУБіП України Вам запам'яталися і чому?
Напевно найбільше запам'яталась підготовка до виховних заходів, таких як Голосіївська весна: все в шаленому ритмі, веселий та згуртований колектив, який націлений на перемогу та отримання гідних результатів.

 

Тетяна Бойко також сьогодні отримала диплом викладача закладу вищої освіти. Ось що вона нам розповіла про навчання в університеті.

1. Що стало поштовхом до вибору саме цього закладу вищої освіти? На вибір закладу вищої освіти передусім вплинуло те, що в ньому навчалося багато моїх знайомих, друзів а також те, що цей ЗВО має високу рейтингову позицію серед інших університетів України.

2. Вивчення яких дисциплін чи спілкування з якими викладачами залишило найбільше спогадів?
Найбільше запам’ятались мені заняття із вікової та педагогічної психології та педагогіки вищої школи.

3. Зрозуміло, що навчання у ЗВО – це не тільки процес пізнання нового, це ще і нові знайомства, нові враження, нові відкриття. Можете поділитися своїми думками з цього приводу?
Так, вступивши до університету, в мене з'явився новий прекрасний студентський колектив. З окремими одногрупниками я регулярно підтримую зв'язки, спілкуюсь, проводжу цікаво час.

4. Навчання – нова сходинка пізнання, перш за все, у плані професійного зростання і досвіду. Що дав Вам особисто НУБіП України для професійного зростання, самореалізації?
Навчання за спеціальністю дозволило мені переконатися зайвий раз у правильності вибору фаху, а опанування освітніх компонентів психолого-педагогічного спрямування сформувати компетентності щодо професії.

5. Які з знань, отриманих у НУБіП України, знайшли своє практичне застосування у Вашій професійній діяльності?
На превеликий жаль, поки я ще не влаштувалася за професією.

6. Як випускник закладу освіти, який займає верхні позиції рейтингових списків, Ви вже визначилися із місцем роботи?
Як на цей вибір вплинуло навчання у НУБіП України? Поки з місцем роботи не визначилася, розглядаю різні пропозиції.

7. Ви порекомендуєте навчання у НУБіП України своїм знайомим, друзям? Які аргументи наведете на користь такого навчання?
Так, звичайно порекомендую цей ЗВО для навчання насамперед тому, що час передування в ньому був незабутнім.

8. Які яскраві події студентського життя у НУБіП України Вам запам'яталися і чому?
Навчання в он-лайн форматі та час, проведений разом із групою, ніколи не забуду. Це було яскраво, насичено, емоційно, повчально.

 

Вікторія Зозулевич на наші запитання відповіла таким чином.

1. Що стало поштовхом до вибору саме цього закладу вищої освіти?
НУБіП України – це дослідницький університет який уже декілька років поспіль входить у рейтинг найкращих університетів України. Для мене було честю навчатися та отримати диплом в одному з найкращих університетів України.

2. Вивчення яких дисциплін чи спілкування з якими викладачами залишило найбільше спогадів?
Кожна дисципліна була цікавою та важливою для опанування обраної професії. Кожен викладач цікаво та доступно пояснював новий матеріал, тож дуже важко виділити когось одного, тому що вони всі залишили приємні спогади про себе.

3. Зрозуміло, що навчання у ЗВО – це не тільки процес пізнання нового, це ще і нові знайомства, нові враження, нові відкриття. Можете поділитися своїми думками з цього приводу?
Так, це правда. Під час навчання я познайомилася з багатьма приємними людьми із якими досі підтримую зв'язки. Саме в університеті я знайшла справжніх друзів і за що безмежно вдячна долі.

4. Навчання – нова сходинка пізнання, перш за все, у плані професійного зростання і досвіду. Що дав Вам особисто НУБіП України для професійного зростання, самореалізації?
Навчання я поєднувала із роботою. Це дозволило мені знайти своє справжнє покликання.

5. Які з знань, отриманих у НУБіП України, знайшли своє практичне застосування у Вашій професійній діяльності?
Усі знання, отримані в університеті, для мене є необхідні, адже я їх використовую у професійному та повсякденному житті.

6. Як випускник закладу освіти, який займає верхні позиції рейтингових списків, Ви вже визначилися із місцем роботи?
Як на цей вибір вплинуло навчання у НУБіП України? Я вирішила стати педагогом. Спостерігаючи за тим, якою благородною справою займається кожен викладач, я вирішила теж продовжити цю справу.

7. Ви порекомендуєте навчання у НУБіП України своїм знайомим, друзям? Які аргументи наведете на користь такого навчання?
Звісно так. Якщо молодь бажає дізнатися багато нового та цікавого, якщо всі отримані знання вона хоче застосовувати в житті, а не просто ходити на заняття і потім нічого з них не отримати, то потрібно вступати саме в НУБІП України. Більше того, університет надає можливість навчатися за подвійним дипломом, має необхідні бази практик, а також подарує друзів на все життя.

8. Які яскраві події студентського життя у НУБіП України Вам запам'яталися і чому?
Кожен день студентського життя був особливим. Було весело, цікаво, інколи виникали проблеми, але все це нас загартовувало і робило сильнішими. Особливо запам'яталися студентські вечори в гуртожитку, це ще більше згуртовувало всіх та дарувало багато нових знайомств.

 

Юлія Соловей, яка навчалася за ОПП «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті» також люб’язно погодилась з нами поспілкуватися.

1. Що стало поштовхом до вибору саме цього закладу вищої освіти?
НУБіП України порекомендували мені мої знайомі, які навчались тут. Вони розповіли мені про якість навчання, мальовничу територію та можливості після закінчення університету! Їх розповідь мене так зацікавила, що я вирішила спробувати свої сили і подала документи саме у цей заклад освіти.

2. Вивчення яких дисциплін чи спілкування з якими викладачами залишило найбільше спогадів?
Найбільше мені сподобалось вивчати психологію, яку викладала в нас впродовж трьох років Мартинюк Ірина Анатоліївна. Вона навчала нас не лише теорії, а й уміло проводила практичні заняття які давали можливість використати свої знання.
Вивчаючи вже в магістатурі WEB-програмування, я думала що нічого не зрозумію, і це буде важко для мене. Але завдяки викладачу цієї дисципліни та нашому куратору Олександру Володимировичу Кучаю, я відкрила для себе по-новому інформаційні технології та веб-програмування.

3. Зрозуміло, що навчання у ЗВО – це не тільки процес пізнання нового, це ще і нові знайомства, нові враження, нові відкриття. Можете поділитися своїми думками з цього приводу?
Взагалі знайомства в університеті для мене це напевно один з найбільших плюсів за час навчання. НУБіП України подарував мені зустрічі з цікавими людьми, дав змогу знайти нових друзів. Я також безмежно вдячна за те, що мене навчали найкращі викладачі – доценти та доктори наук, навіть сам ректор Станіслав Миколайович Ніколаєнко.

4. Навчання – нова сходинка пізнання, перш за все, у плані професійного зростання і досвіду. Що дав Вам особисто НУБіП України для професійного зростання, самореалізації? Для професійного зростання навчання в НУБіП України дало мені дуже багато. Це розвиток якостей комунікації, це вміння підготувати наукову статтю, тези та доповісти про свої наукові результати на конференції. Також я мала можливість попрактикуватися у ролі викладача, підготувати та провести лекцію перед одногрупниками.

5. Які з знань, отриманих у НУБіП України, знайшли своє практичне застосування у Вашій професійній діяльності? Психологічні знання, отримані під час навчання, допомагають у спілкуванні з людьми. Навіть на співбесіді з роботодавцями ти використаєш ті прийоми, яким тебе навчали, щоб впевнено триматись та не показувати хвилювання. Знання з англійської мови в наш час теж є важливим плюсом при працевлаштуванні. Робота з комп’ютером та знання веб-технологій – це величезний скарб, який дає змогу знайти роботу навіть під час пандемії.

6. Як випускник закладу освіти, який займає верхні позиції рейтингових списків, Ви вже визначилися із місцем роботи? Як на цей вибір вплинуло навчання у НУБіП України? З роботою я визначилась, зараз проходжу співбесіду для того, щоб працювати з дітками, яких обожнюю. Хочеться віддати їм всі ті знання, які отримала за період навчання.

7. Ви порекомендуєте навчання у НУБіП України своїм знайомим, друзям? Які аргументи наведете на користь такого навчання? Звичайно! НУБіП України це круте місце для навчання: розвинена інфраструктура, наявність гуртожитків, якість навчання, нові знайомства, можливість отримання подвійних дипломів – це лише не великий перелік того, чому я можу рекомендувати університет.

8. Які яскраві події студентського життя у НУБіП України Вам запам'яталися і чому? Запам’яталось найбільше життя в гуртожитку, перший день коли я з рідної домівки переїхала жити до Києва та познайомилась із своїми новими сусідками по кімнаті. Саме у той день я познайомилась з дівчиною, з якою товаришую і зараз. Також згадую 1 вересня на першому курсі, коли я поспішаючи на свято, просто не встигла поснідати, і прийшовши та простоявши хвилин 15 під сонечком, мені стало не добре. Як Зараз пам’ятаю Світлану Василівну Харченко, яка відвела мене на кафедру педагогіки. Там мене пригостили смачним чаєм з печивом і мені стало набагато краще. Ось тоді я зрозуміла що НУБіП України для мене тепер як другий дім, де тобі допоможуть, якщо маєш якісь проблеми. Тож хочу подякувати всім викладачам, з ким я йшла ці роки пліч о пліч, та побажати тільки найкращих студентів та нових крутих моментів у житті. Вступивши в НУБіП України ви точно не пошкодуєте!

 

Наташа Шакун теж є випускницею НУБіП України.

1. Що стало поштовхом до вибору саме цього закладу вищої освіти? Я обрала НУБіП України, тому що чула багато позитивних відгуків від друзів, які були його студентами раніше. Тим паче він займає топові місця в рейтингах вишів України.

2. Вивчення яких дисциплін чи спілкування з якими викладачами залишило найбільше спогадів?
Люблю і поважаю кожного викладача, адже заняття були дуже цікаві та різноманітні, захоплюючі і спонукали до саморозвитку і творчості. Найбільше запам’ятала заняття з ректором університету Ніколаєнком Станіславом Миколайовичем з дисципліни «Керівник закладу освіти». Чесно кажучи, до першого заняття не думала, що він настільки цікава людина. Всі заняття проходили на одному подиху, з легкістю, жартами, так не хотілося щоб вони закінчилися. Багато цікавого життєвого досвіду і порад.

3. Зрозуміло, що навчання у ЗВО – це не тільки процес пізнання нового, це ще і нові знайомства, нові враження, нові відкриття. Можете поділитися своїми думками з цього приводу?
Хотілося б акцентувати увагу на тому, що навчання в НУБІП - це перш за все пізнання самого себе, адже вступивши до цього закладу вищої освіти я й не підозрювала скільки маю талантів і можливостей реалізуватися і як то кажуть знайти себе. За 4,5 роки навчання я отримала не просто багаж знань, умінь і навичок, а й неймовірні враження від занять, конкурсів, олімпіад, екскурсій, практичної підготовки. Я стала частиною великої родини НУБіП України і разом з тим отримала багато друзів та знайомих. НУБіП України зробив мене впевненим професіоналом своєї справи, що прагне лише йти вперед і досягти нових вершин.

4. Навчання – нова сходинка пізнання, перш за все, у плані професійного зростання і досвіду. Що дав Вам особисто НУБіП України для професійного зростання, самореалізації?
Роки навчання в НУБіП України – це, перш за все, можливість отримати багато цікавої для себе інформації, нових знань (передовий досвід, оволодіння навичками роботи з інноваційними технологіями та методиками), можливість творчо підходити до виконання завдань, перевірка знань, формування вмінь, можливість реалізуватися (конференції, олімпіади, диспути, дискусії, екскурсії), тайм-менеджмент.

5. Які з знань, отриманих у НУБіП України, знайшли своє практичне застосування у Вашій професійній діяльності?
Наразі активно використовую набуті знання, уміння і навички в галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті під час своєї професійної діяльності.

6. Як випускник закладу освіти, який займає верхні позиції рейтингових списків, Ви вже визначилися із місцем роботи?
Як на цей вибір вплинуло навчання у НУБіП України? Працюю в одному із закладів освіти. Під час навчання зрозуміла, що маю бажання стати викладачем.

7. Ви порекомендуєте навчання у НУБіП України своїм знайомим, друзям?
Які аргументи наведете на користь такого навчання? Рекомендую всім! Щоб отримати якісну освіту, варто пройти кілька видів практики з фаху не просто на папері, як буває в інших навчальних закладах, а в реальних умовах із реальними людьми, чи за кордоном. Рекомендую НУБіП тим, хто має бажання навчатися в Україні та за кордоном одночасно. Рекомендую, адже інфраструктура закладу дуже розвинена, гуртожитки поруч з корпусами, територія величезна і зелена.

8. Які яскраві події студентського життя у НУБіП України Вам запам'яталися і чому?
Студентське життя тут дуже насичене. Найбільше всього пам'ятаю такі заходи: «Дебют першокурсника», «Голосіївська весна», «Краса ГПФ», «Краса НУБіП». Також пам’ятаю гру «Монополія НУБіП», ігри в мафію, вечірки до дня студента, конкурси, дискотеки біля гуртожитку. Скільки всього, що й не перелічити.

 

Анні Колумбет також було, що сьогодні пригадати та висловити у бесіді з нами.

1. Що стало поштовхом до вибору саме цього закладу вищої освіти?
Коли я закінчувала школу, моя старша сестра вже була випускницею НУБіП України. Саме вона відкрила для мене цей заклад освіти, як гідний для навчання університет! Спочатку я вступила на спеціальність «Соціальна педагогіка». Мені, як бакалавру з освітою соціального педагога, досить важко було визначитись з майбутньою освітньою програмою магістра! Але я зупинилась на ОПП «ІКТО». Від сьогодні я професіонал у справі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. Я впевнено можу сказати, що я не помилилась у виборі.

2. Вивчення яких дисциплін чи спілкування з якими викладачами залишило найбільше спогадів?
Спілкування з кожним викладачем залишило свій слід у наших серцях. Особливо можна відзначити Буцика Ігора Михайловича. Його заняття проходили завжди цікаво, чітко і лаконічно. І, якщо навіть ти приходив не готовий до семінару, то до закінчення його ти обов`язково підеш із знаннями! Також дуже б хотілось відзначити нашого куратора Кучая Олександра Володировича, з яким теж не менш цікаво і на диво просто виконувати завдання у сфері комп’ютеризації навчання!

3. Зрозуміло, що навчання у ЗВО – це не тільки процес пізнання нового, це ще і нові знайомства, нові враження, нові відкриття. Можете поділитися своїми думками з цього приводу?
Наше навчання не завжди проходило весело, але наша дружня команда одногрупників робила наші будні веселіше і приємніше! Особисто я для себе знайшла тих вірних друзів, до яких я можу звернутись у будь який час за допомогою, дякуючи НУБіП України.

4. Навчання – нова сходинка пізнання, перш за все, у плані професійного зростання і досвіду. Що дав Вам особисто НУБіП України для професійного зростання, самореалізації?
НУБіП України дав мені нові можливості, з якими я впевнено крокую до мрії, а саме – стабільне і перспективне робоче місце.

5. Які з знань, отриманих у НУБіП України, знайшли своє практичне застосування у Вашій професійній діяльності?
Знання з інформаційно-комунікаційниї технологій в освіті.

6. Як випускник закладу освіти, який займає верхні позиції рейтингових списків, Ви вже визначилися із місцем роботи?
Як на цей вибір вплинуло навчання у НУБіП України? Зараз на меті почати старт з викладання інформатики у старших класах загальноосвітнього навчального закладу. Як на мене – це добрий початок для новачка у цій справі.

7. Ви порекомендуєте навчання у НУБіП України своїм знайомим, друзям?
Які аргументи наведете на користь такого навчання? І своїм друзям я б порадила НУБіП України як чудовий університет, який насичує не тільки теорію, а і нає чудову практику.

8. Які яскраві події студентського життя у НУБіП України Вам запам'яталися і чому?
Що ще можна згадати з навчання так це – різні фестивалі, конкурси, вистави, науково-практичні конференції. Дуже запам’яталось, як я приймала участь у «Голосіївській весні». Тоді наша команда отримала почесне «Гран Прі» і похвалу від декана гуманітарно-педагогічного факультету Василя Дмитровича Шинкарука. Мушу відмітити він чудовий декан, і допомагає всім кому потрібна підтримка.

Ті слова вдячності, які ми сьогодні почули, є для нас дуже важливими. Адже кожен викладач працює на результат. Має обов’язково бути зворотній зв'язок, який вказує на переваги та недоліки педагогічної діяльності.

Інтерв’ю провели доценти кафедри педагогіки
Олександр Прохорчук та Олександр Кучай,
професор Оксана Васюк

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook