Опанування курсу навчальної дисципліни «Охорона навколишнього середовища і збереження біорізноманіття»

December 10, 2020
Факультет захисту рослин, біотехнологій та екології

Звичайно, форма дистанційного навчання вносить свої корективи, порівняно з аудиторним відвідуванням студентами пар. Але нові умови навчання в період карантину не стали на заваді до отримання різноманітної і цікавої інформації і опанування курсу навчальної дисципліни “Охорона навколишнього середовища і збереження біорізноманіття”. Заміна конспектів електронними ресурсами та новітніми методами навчання, а також постійні консультації з викладачем надають цій формі освіти додаткові переваги. Карантин – це не лише дистанційне навчання, а ще й час для саморозвитку. Розвивайтесь, удосконалюйте свої знання та навички за допомогою онлайн курсів та книжок, згадайте про фізкультхвилинку. Ми запитали в студентів їхню думку стосовно умов проведення он-лайн занять.

Далі словами студентів:

Драна Марія : “На дистанційному навчанні, звичайно, вчитись важче, але з допомогою сучасних технологій це доступно і дає змогу різносторонньо вивчати дисципліни “Охорона навколишнього середовища і збереження біорізноманіття.” Однозначно, нам дуже пощастило з викладачем, Анатолій Анатолійович поєднав всі принципи дистанційного навчання, знаходив підхід до кожного та ніколи не відмовляв в допомозі студентам по даному предмету. Виходячи на пари та лекції в Zoom, кожен з нас мав можливість поставити питання та поспілкуватися з викладачем на задану тему. Єдиною проблемою залишається нестача живого спілкування між студентами та викладачами, так, як все вивчається в теорії, а без практики немає професійних навичок”.

Радзевич Катерина: “Безперечно, для дистанційного навчання необхідно мати сильну мотивацію і самоорганізацію. Проте, на мою думку, в першу чергу, обов'язком кожного викладача є зацікавлення студентів своїм предметом, отримання та закріплення знань, з чим гарно впорався наш викладач, Міняйло Анатолій Анатолійович, який завжди заохочував до роботи, підтримував, йшов на зустріч та давав шанс покращити оцінку. Нас забезпечили навчальними підручниками, посібниками, методичними розробками та довідковими матеріалами, які знаходилися на Навчально-інформаційному порталі університету. Матеріал було викладено у повному обсязі, що значно полегшувало навчання. На жаль, “дистанційка” не дозволила здійснити багато заходів, які були заплановані разом з Анатолієм Анатолійовичем. Проте, при можливості, ми це обов’язково це надолужимо.

П’ятун Анна: “На мою думку, дистанційне навчання підходить не для всіх. Тільки люди з високою самомотивацією та жагою до знань здатні дійти до кінця у вивченні курсу. Якщо ви ліниві та невмотивовані, то, на жаль, це не для Вас… Бажання «гризти» граніт науки зникне через пару тижнів. У цьому процесі, насправді, потрібна жорстка самодисципліна, а для більшості студентів навіть, щоб «надгризти» граніт науки необхідний усюдисущий контроль з боку викладача.

Проте, повна реалізація навчання у мене відбулася з дисципліни «Охорона навколишнього середовища», адже викладач Анатолій Міняйло протягом всього навчального семестру заохочував та зацікавлював мене до її вивчення. Щотижня проводив відеоконференції, на якій ми могли задавати питання, обговорювати практичні завдання, забезпечив електронними посібниками, методичними рекомендаціями, електронними підручниками, які розмістив на Навчально-інформаційному порталі. Викладач створив всі умови, завдяки яким,  на дистанційному навчанні можна було опанувати матеріал повністю. Єдине чого не вистачало – живого спілкування, дискусій та обговорень на практичних аудиторних заняттях. А поки я з впевненістю можу сказати, онлайн навчання через Інтернет зараз дуже актуальне, розвивається та удосконалюється завдяки технологічному прогресу та інноваційнім технологіям, і, як наслідок, стає більш популярним”.

 

Будьте здорові!

Будьте успішні в опановуванні своєї професії!!!

 

 

 

 

Радзевич К.А.

3 курс, спеціальність 101 Екологія

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook