Статистика та Економетрика в дистанційному вимірі
Під час оголошеного карантину викладачі кафедри статистики та економічного аналізу здійснюють навчання студентів, згідно затвердженої навчальним закладом, дистанційної форми з використанням освітнього порталу НУБіП України, електронної пошти, систем Viber та Telegram.
Так, доцент кафедри Алла Чухліб проводить активну онлайн-роботу зі студентами 2-го курсу спеціальності «Економіка (Економіка підприємства)» з дисципліни «Статистика». Зокрема 23 березня на 1 парі було проведене практичне заняття на тему «Статистика виробничих ресурсів і ефективності сільськогосподарського виробництва».
Незважаючи на ранній час на занятті були присутні 11 студентів з 14.
Старший викладач кафедри Леся Воляк разом із студентами економічного факультету спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» 2 року навчання провели практичну роботу з дисципліни «Statistics» на тему «Analysis of Trends and Fluctuations», а також віртуально зустрілись на лекції відповідно до розкладу використовуючи додаток Zoom Video Communications.
Попередньо на сайті Elearn було створено оголошення та всім студентам на пошту розіслано запрошення з активним посиланням доступу до відеоконференції.
Студенти перейшовши за посиланням мали змогу долучитись до відеоконференції одночасно бачити викладача, одногрупників, завдання на навчальному порталі. Відеоконференція дала можливість у віртуальному чаті працювати практично, як на звичайному занятті, студенти мали змогу одночасно бачити викладача, колег, завдання на курсі elearn та спостерігати за виконанням прикладу по пошуку даних в інтернет та їх первинного аналізу в MS Excel.
Практична робота «Analysis of trends and fluctuations» дала змогу студентам використовуючи дані української служби статистики України розглянути основні тенденції у виробництві сільськогосподарської продукції, стан природокористування, зміни заробітної плати тощо.
Активно включилися в дистанційний навчальний процес і студенти факультету аграрного менеджменту під керівництвом доцента Олени Симоненко.
На думку студентів, завдяки минулому досвіду користування електронним ресурсом Elearn, адаптуватися до дистанційного режиму навчання було досить легко. Перевагою даного методу є можливість навчатися в своєму темпі, допомагає формувати критичне мислення, ставить в пріоритет засвоєння знань, направляє на самостійність.
к.е.н., старший викладач кафедри
статистики та економічного аналізу