Катерина Бондар – маю досвід роботи з платформою E-learn

March 26, 2020
Факультет захисту рослин, біотехнологій та екології


 -         Представтеся, будь ласка. Де ви знаходитеся на період карантину?

Доброго дня! Мене звати Бондар Катерина, я студентка першого року навчання магістратури за спеціальністю «Захист і карантин рослин» освітньої програми «Карантин рослин». На час карантину я залишаюсь вдома, у Києві.

-         Чи легко Ви адаптувалися до дистанційного режиму навчання?

Як такого процесу адаптування в мене не було. Протягом навчання у англомовній групі на бакалавраті спеціальності «Захист та карантин рослин» ми постійно навчались у Ельорні. Це будо цікаво, але трохи складно. Деякі викладачі відкривали модульний тест всій групі одночасно на одну годину. Система  Ельорн, на жаль, не витримував часто такого навантаження, адже не тільки наша група працювала саме у цей час на даній платформі. Завжди було складно пояснити викладачу, чому тобі необхідно повторити тест, щоб виправити свій бал.

-         Які маєте побажання до викладачів?

Викладачі великі молодці, що працюють з цією платформою! На жаль не у всіх курс розроблений повністю на дистанційне навчання без лекцій, на яких ти отримуєш набагато більше інформації. Побажанням є не робити такі незрозумілі тести, оскільки без лекцій неможливо пройти їх на гарну оцінку, або у теоретичний матеріал робити більш змістовний конспект, щоб у нас була можливість підготуватись.

-         Скільки часу в день йде на самостійне навчання, тільки чесно?

Особисто в мене, на одну практичну чи самостійну роботу йде не менше трьох годин. Це не багато, якщо дійсно порахувати і розібратись. Якщо ми проводимо на лекції 1,5 години, де нам пояснюють цю тему і на практичному занятті ми разом з викладачем, розбираємось більш глибоко протягом 80 хвилин. Вдома значно складніше, адже немає розумного викладача поряд та немає можливості задати питання й отримати миттєву відповідь на нього.

-         Чи вдається під час карантину (займатися спортом, готуватися до олімпіади, читати книжки)?

Особисто мені, під час карантину складніше без спілкування з одногрупниками, навіть починаєш сумувати за першими парами в університеті (хоча мені буде досить один раз проїхатись громадським транспортом і бажання пройде). Я завжди встигаю займатись спортом і читати корисну та розважальну літературу.

-         Які переваги та недоліки навчальної платформи Ельорн?

Переваги:

·        Навчаючись на індивідуальному графіку легше допуститись до екзамену та розібратись у дисципліні пройшовши курс на Ельорні.

·        У теоретичний матеріал (ми його читаємо для підготовки до виконання завдань) інколи додають відео-матеріал. Це допомагає зрозуміти та робить цікавішим процес навчання.

·        Я можу навчатись сидячи з чаєм або знаходячись під ковдрою у будь-якому положенні.

·        Завдяки вчасно виконаним практичним завданням є можливість отримати вищу оцінку на екзамені.

·        Немає необхідності витрачати кошти на проїзд кожен день, достатньо один раз на тиждень зустрітись  з викладачем и задати питання.

Недоліки:

·        Платформа часто не витримує навантаження, коли вся група проходить модульний тест чи просто допускаючись до сесії ти намагаєшся надіслати роботу на курсі.

·        Немає можливості задати питання та швидко отримати відповідь.

·        Немає нагадувань про зміну терміну здачі завдання чи відкриття модульної роботи. (Вони є, проте надіслані тільки в Ельорн. За 4 роки навчання з Ельорном тільки один викладач розібрався у налаштуванні повідомлень і нам надходили повідомлення на особисту пошту)

Також перевагою є можливість підготувати доповідь з дисципліни «Аналіз фітосанітарного ризику шкідливих організмів» на тему: «Проведення аналізу фітосанітарного ризику: підготовчий етап» .

У своїй доповіді я розповіла про шляхи поширення Unaspis citri Comst. - апельсинова щитівка. Визначила підстави для проведення АФР даного шкідливого організму, детально розібравшись та перечитавши багато література та прикладів. Визначити зону АФР звичайно не без допоміжної літератури. Встановила всі види рослин-господарів (для шкідливих організмів, що безпосередньо пошкоджують рослини) або відповідні середовища існування (для непаразитичних шкідливих рослин).

 

Дистанційну розмову провела

доцент кафедри інтегрованого

захисту та карантину рослин

Оксана Сикало

 

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook