Студенти спеціальності «Соціальна педагогіка» успішно захистили магістерські роботи
15 грудня. На гуманітарно-педагогічному факультеті тривають захисти магістерських робіт. На черзі – студенти спеціальності «Соціальна педагогіка» (виробнича спеціалізація). Перш, ніж магістранти розпочали презентувати свої кваліфікаційні роботи, до них із напутнім словом, порадами та побажаннями успішних оцінок звернувся заступник декана факультету професор Василь Ковальчук. А далі – кожен представив свої напрацювання екзаменаційній комісії.
Як і годиться, всі результати були апробовані на різного рівня конференціях, висвітлені у наукових публікаціях, і що дуже важливо – впроваджені у практику. В основі кожної магістерської роботи – соціально-педагогічний експеримент, що проводився в реальних виробничих умовах на базі загальноосвітніх шкіл, дошкільних навчальних закладів, соціальних служб та реабілітаційних центрів. І як зазначив голова комісії доктор педагогічних наук, завідувач кафедри педагогіки Руслан Сопівник, студенти показали не тільки високий рівень володіння теоретичним матеріалом, а й свої практичні авторські розробки. Окремі ж роботи є ще й унікальними за своїм змістом, додав він.
Зокрема, Катерина Піддубняк досліджувала питання реабілітації дітей із ДЦП засобами іпотерапії в умовах спеціального реабілітаційного центру. А Вікторія Польова – соціально-педагогічну роботу з юними матерями. Предметом магістерського дослідження були й інші не менш актуальні соціально-педагогічні проблеми. Ряд з них так чи інакше стосувався превентивної роботи. Богдан Ващишен зосередив свій науковий пошук на питаннях профілактики девіантної поведінки, Ірина Дячук – роботі з дітьми групи ризику, Олена Білковська, яка, до речі, є сертифікованим педагогом-тренером, – на профілактиці ВІЛ/СНІДу, Мирослава Яценко – соціально-педагогічній роботі з неблагополучними сім’ями, Інна Коваль – соціально-педагогічній роботі з попередження агресивної поведінки молодших школярів. А Олександр Вет, який сам активно займається спортом і тренує школярів, досліджував особливості організації спортивно-оздоровчої діяльності з підлітками. Як задіювати ще один ресурс соціально-педагогічної діяльності – волонтерство – в умовах військово-медичного закладу, обгрунтував у своїй роботі Віталій Києнко. Дієві технології дозвіллєвої діяльності представила Дарина Короткова.
Після оголошення оцінок та взаємного вітання один одного від імені всіх студентів Олена Білковська подякувала викладачам за здобуті знання і досвід. А Василь Ковальчук та Руслан Сопівник розповіли про можливості навчатися в аспірантурі та наукові спеціальності гуманітарно-педагогічного факультету.