Шоста всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін
28 вересня 2016 року відбулася Всеукраїнська конференція завідувачів кафедр маркетингу, реклами та суміжних дисциплін, що проходила на базі Київського національного торгово-економічного університету. У конференції прийняли участь понад 40 завідувачів кафедр маркетингу з провідних ВНЗ м. Києва та багатьох областей України.
Основними тематичними блоками конференції були професійні стандарти з маркетингу, освітні стандарти для ОС «Бакалавр» із спеціальності «Маркетинг», а також питання взаємозв’язку теорії і практики у процесі підготовки фахівців.
Голова Української асоціації маркетингу І.В. Лилик наголосила про необхідність розробки та прийняття професійних стандартів з маркетингу та повідомила про перший досвід таких напрацювань, зокрема прийняття УАМ за підтримки роботодавців професійного стандарту «Менеджер з маркетингових досліджень», професійного стандарту маркетолога у транспортній галузі, початок роботи на стандартом “Digital marketing”.
Професором Ларіною Я.С. було запропоновано розпочати розробку професійних стандартів з маркетингу для фахівців в аграрній сфері, що отримало схвалення присутніх на конференції викладачів і представників УАМ.
Голова підкомісії з маркетингу НМР МОН України А.В. Федорченко повідомив про сучасний стан освітніх стандартів з маркетингу, наголосивши на відсутності в ньому нормативних дисциплін. Проте він підкреслив, що сучасні освітні стандарти базуються на врахуванні професійних компетенцій випускників, які мають бути сформовані у навчальних планах саме випусковою кафедрою.
Завідувач кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ Є.В. Ромат зазначив про необхідність поєднання теорії і практики у процесі підготовки фахівців з маркетингу, акцентував на необхідності активної участі студентів у наукових і творчих конкурсах, що проводяться за підтримки провідних дослідницьких і рекламних компаній.
Підводячи підсумки конференції, учасниками було висловлено пропозицію про необхідність створення асоціації завідувачів кафедр маркетингу в Україні. Д.е.н., професор Ларіна Ярослава Степанівна увійшла в робочу групу по розробці установчих документів Асоціації.