Опановуємо нові форми профорієнтаційної роботи
Професійна орієнтація молоді передбачає розмаїття форм, методів та засобів впливу на особу з метою зміцнення її професійного самовизначення на основі збалансованості між професійними інтересами й можливостями молодої людини та потребами суспільства в конкретних видах професійної діяльності. Переймаючись питаннями забезпечення якості відбору мотиваційно зорієнтованої молоді – майбутніх фахівців, працівники кафедри англійської мови для технічних і агробіологічних спеціальностей НУБіП здійснюють копітку роботу з потенційними абітурієнтами в напрямку їх професійної орієнтації.
Серед багатьох форм профорієнтаційної роботи – інформування про напрями підготовки та спеціальності в школах, індивідуальне консультування майбутніх абітурієнтів, ознайомлення з правилами вступу до НУБіП та нормативно-організаційною документацією – цього разу ми обрали формат відеоконференції, що дозволяє охопити профорієнтаційною роботою потенційних вступників з інших регіонів України й тим самим розширити географію абітурієнтів. З цією метою старший викладач кафедри, к.філол.н. Дем’янова Ю.О. організувала онлайн-захід зі студентами четвертого курсу Запорізького педагогічного коледжу – майбутніми вчителями та вихователями зі спеціалізацією «Іноземні мови». Відеоконференція проводилася 16 листопада 2015 року в режимі реального часу й була побудована у формі діалогу. Студенти мали можливість переглянути презентаційні матеріали, ознайомитися зі структурою гуманітарно-педагогічного факультету, напрямами професійної підготовки та можливостями продовження навчання в НУБіП, отримати відповіді на численні запитання.
Атмосфера співпраці й зацікавленості, небайдужість щодо професійної долі своїх вихованців з боку співорганізатора відеоконференції викладача коледжу Гостєвої Т.Л., активність самих студентів – усе це сприяло забезпеченню злагодженої роботи та результативності проведеного заходу.
Ми твердо переконані, що профорієнтаційна робота має бути спрямованою не лише на учнів старших класів, а й на випускників коледжів задля забезпечення їх інформацією про можливості продовження професійного розвитку у виші, тим самим створюючи повноцінні умови для реалізації принципу «навчання впродовж життя».
Старший викладач кафедри,
кандидат філологічних наук Дем’янова Ю.О.