Метод бізнес-ігор є ефективним інструментом навчання, що допомагає здобувачам вищої освіти розвивати практичні навички в управлінні, стратегічному мисленні та командній роботі. Бізнес-ігри дозволяють створювати симульовані ситуації, що відображають реальні бізнес-процеси та виклики, з якими стикаються організації. Вони дають можливість студентам отримати досвід у прийнятті рішень в умовах обмежених ресурсів, конкуренції та непередбачуваних змін. У межах діяльності студентського наукового гуртка «ДНК Лідера» 26 вересня 2024 року старший викладач кафедри менеджменту ім. проф. Й. С. Завадського Володимир Восколупов провів бізнес-гру «Cash Flo» (або «Грошовий потік») зі здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент галузі знань 07 Управління та адміністрування ОПП «Менеджмент організацій і адміністрування».
«Cash Flow» - це одна з найвідоміших бізнес-ігор, розроблена Робертом Кіосакі, автором бестселера «Багатий тато, бідний тато». Метою цієї гри є навчання фінансової грамотності та розвитку стратегічного мислення через імітацію реальних фінансових ситуацій. Вона дозволяє учасникам освоїти концепції управління особистими фінансами, інвестиціями та побудови бізнесу в умовах конкурентного середовища. Гра є чудовим інструментом для здобувачів вищої освіти, оскільки дає можливість практично застосувати теоретичні знання про фінанси та бізнес.
Носар Катерина, староста групи здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 073 Менеджмент за ОПП «Менеджмент організацій і адміністрування» першого року підготовки зазначила: «бізнес-гра «Cash Flow» як навчальний інструмент надала студентам можливість для практичного освоєння ключових аспектів управління бізнесом, роблячи процес навчання більш інтерактивним і захоплюючим». Під час гри студенти провели час в атмосфері взаємної підтримки та співпраці, активно обговорюючи стратегії, аналізуючи фінансові рішення та разом шукаючи оптимальні шляхи досягнення успіху. Позитивний настрій, наповнений ентузіазмом та гумором, сприяв не тільки навчанню, але й створенню дружньої та командної роботи, де кожен міг запропонувати свої ідеї та вчитися один від одного.
Оксана Гавриш, доцент кафедри менеджменту ім. проф. Й. С. Завадського
Натисніть «Подобається», щоб читати новини НУБіП України в Facebook