Участь студенті наукового гуртка "Маркетинг" у 74-й Всеукраїнській науково-практичній студентській конференції «Маркетинг очима молоді: проблеми та перспективи», 3 квітня 2025р.

April 4, 2025
Науковий гурток "Маркетинг", Кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі
     3-4 квітня 2025 року кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі організувала 74-ту Всеукраїнську науково-практичну студентську конференцію "Маркетинг очима молоді: проблеми та перспективи". 
Усі учасники наукового гуртка долучилися до заходу, взявши активну участь у тематичних дискусіях та панельних обговореннях. Особливо відзначили напрацювання студенток 4 курсу, Остапенко Марини та Черенкової Вікторії.


     Марина Остапенко виступила з темою "Фейл-контент: типові помилки, які зменшують активність". Вона акцентувала увагу на тому, як неправильний контент може негативно вплинути на взаємодію з користувачами та знизити ефективність кампаній.


     Вікторія Черенкова поділилася своєю роботою "Маркетингова кампанія для бренду KFC для залучення покоління зумерів", з якою вона посіла перше місце на фестивалі реклами. Вікторія підкреслила важливість використання сучасних каналів комунікації, таких як соціальні мережі та відеоформати, для досягнення максимального ефекту в залученні молодіжної аудиторії.


Конференція охопила багато цікавих тем, зокрема мем-маркетинг, нейромаркетинг і новітні підходи в цифровому маркетингу. Обговорювались зміни в тому, як бренди працюють з молоддю в цифровому просторі та як важливо адаптувати стратегії до нових умов.









     Щиро дякуємо організаторам конференції! Завдяки цьому заходу студенти мали чудову можливість обмінятися ідеями та поглибити свої знання про новітні тенденції в маркетингу.
Староста наукового гуртка "Маркетинг",
студентка 4-го курсу, 
Остапенко Марина
Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook