Соціальні мережі - один з дієвих методів профорієнтаційної роботи на факультеті харчових технологій та управління якістю продукції АПК
Сучасний світ вимагає від нас, педагогів та студентів, все більше креативних рішень, швидкої адаптації до різних обставин, залучення нових підходів для ефективності освітнього процесу та профорієнтаційної роботи.
В цьому аспекті надзвичайно важливу роль відіграють саме соціальні мережі: фейсбук, інстаграм, тік ток. Не менш дієвими є офіційні сторінки університету, факультету, кафедри, де можна знайти всю необхідну інформацію про освітній процес.
Соціальні мережі стали невід’ємною частиною сучасного суспільства і освіти. З кожним роком їх поширеність зростає, привертаючи увагу мільйонів людей у всьому світі. Їх значення для комунікації та обміну інформацією надзвичайно велике. Через соціальні мережі ми можемо вести бесіди, спілкуватися у групах і спільнотах, обмінюватися думками, ідеями та досвідом.
Завдяки соціальним мережам наші абітурієнти можуть бачити, як проходять лабораторні роботи, як проводять дозвілля студенти (різні футбольні, шахматні змагання, вокальні конкурси, заходи які вони відвідують) на яких фахових екскурсіях побували, як проходить практика на різних курсах навчання і багато іншого.
Також майбутні студенти мають можливість познайомитися з викладачами нашого факультету, прослідкувати за проведенням заняття, спілкуванням зі студентами.
Як показує досвід, кожне викладене відео, короткий допис у фейсбуці чи інстаграмі, стаття на сайті приносять свої позитивні результати.
Щодня на факультеті проходять багато надзвичайно цікавих, фахових лабораторних робіт. Після їх перегляду майбутні абітурієнти хочуть побачити ще інші заняття. Вони виходять на зв’язок, пишуть в особисті повідомлення, шукають знайомих викладачів і часто приїздять у заклад із проханням побачити наші лабораторї та подивитися, як проходять пари в офлайн режимі.
Минулого місяця ми опублікували статтю, допис у фейсбуці та інстаграмі про проведення лабораторної роботи з дисципліни «Технології полісахаридів та їх використання у харчовій промисловості» доцентом кафедри технології м’ясних, рибних та морепродуктів Анастасією Іванютою. Минула тема була присвячена вивченню крохмалю, його властивостей, технології виробництва.
Сьогодні ж студенти 3 курсу 2 та 3 групи спеціальності 181 «Харчові технології» проводили не менш цікаву роботу на тему: «Технологія пектину і пектинових продуктів». Студенти попередньо прослухавши лекційний матеріал вже були підготовлені до заняття.
Цього разу готували фруктові джеми з використанням пектину: підбирали сировину, ступінь її подрібнення, концентрацію пектину. В результаті отримали смачні продукти. Також провели дегустацію, оцінили основні органолептичні показники, обговорили деталі та підвели підсумки.
І за традицією поділилися своїми враженнями про нові отримані знання.
«Я і не думав, що ми зможемо досягти таких високих смакових властивостей і надзвичайно ніжної консистенції апельсиновго джему», - зауважив Дмитро Холодов.
«Такі лабораторні роботи – мої улюблені. Все зрозуміло, цікаво та смачно. А ще хотілося б спробувати такі експерименти в більших масштабах. Сподіваюсь,що ми будемо проходити виробничу практику в даному напрямку»,- поділилася з групою Єва Литвин.
«Що ж, не зупиняймося на досягнутому, вчимося, практикуємо, експериментуємо і стаємо спеціалістами свої справи, ну і звичайно заохочуємо наших абітурієнтів», - підсумувала викладач Анастасія Іванюта.
Сподіваємося, що і цей маленький допис викличе зацікавленість в учнів, майбутніх абітурієнтів і наших студентів.
Це все піднімає рейтинги факультету, заохочує нових абітурєнтів, які роблять репости, передають інформацію друзям та родичам, підтверджує, що соціальні мережі є важливим ланцюгом комплексної профорієнтаційної роботи факультету.
Тож запрошуємо всіх бажаючих до нас в НУБіП, на факультет харчових технологій та управління якістю продукції АПК!!! І не важливо, як ви про нас дізналися, якщо ви з нами, то ласкаво просимо до нашої дружньої факультетської родини!!!!
Олена Очколяс, доцент
кафедри технології м’ясних,
рибних та морепродуктів