Захист звітів з виробничої практики у компаніях різного профілю
Студенти, які самостійно знайшли собі базу практики, захищали звіти 16, 17 та 19 липня 2024 року. Базами практики були як фірми та організації, що займаються створенням, впровадженням інформаційних систем та розробкою програмного забезпечення для них, так і підприємства іншого профілю, але мають ІТ відділи.
Слід зазначити, що під час виробничої практики студенти розробили дуже цікаві проєкти. Розглянемо деякі з них. Плетюк Роман проходив практику у ТОВ "Екстракод", яка є сучасною ІТ-компанією, що займається розробкою програмного забезпечення для енергетичних компаній України. Вона надає повний спектр послуг від аналізу вимог до впровадження та підтримки готових рішень. Основними напрямками діяльності компанії є розробка систем управління енергетичними ресурсами, автоматизація процесів обліку та контролю споживання енергії, створення програмних комплексів для моніторингу та аналізу енергоспоживання.
Роман отримав і успішно виконав завдання, що були надані.
Група студентів, а саме Недобиткін Михайло, Олійник Олександра, Камінник Дмитро, Дрозд Інна застосували свої знання у Науково-виробничий фірмі «Агросвіт». Діяльність компанії — впровадження нових технологій, а також продаж засобів захисту рослин, якісного посівного матеріалу та добрив як вітчизняного, так і закордонного виробництва. Студенти отримали і виконали завдання з вдосконалення порталу цієї фірми.
А саме, було розроблено функціонал для таких екранів: головний екран, екран перегляду всіх категорій, екран перегляду конкретної категорії та списку її продукції, екран схеми захисту рослин. В ході розробки цього функціоналу було отримано практичний досвід розробки мобільних додатків для Android використовуючи мову програмування Kotlin та технології Jetpack Compose, Realm, Ktor, Koin. Студенти ознайомився з розробкою offline-first додатків та багатомодульних android додатків.
Студент Замниус Анатолій проходив практику у компанії 24Play. Це українська компанія, яка спеціалізується на розробці мобільних ігор та ігор для web3.
Замниусу було поставлено завдання інтеграції з різними платформами та соціальними мережами у мобільних іграх, що має величезне значення для розширення аудиторії, забезпечення зручного користувацького досвіду та покращення соціальної взаємодії серед гравців. Були виконані інтеграції з Facebook, Google Play Games та Apple Game Center у розробці на Unity, а також використані методи збереження даних користувачів у PlayFab.
В цілому, кафедра комп'ютерних наук задоволена результатами виробничої практики і сподівається, що отриманий досвід сприяє успішній роботі над бакалаврською кваліфікаційною роботою.
Баранова Тетяна Альфредівна,
керівник виробничої практики, асистент кафедри КН