Олександр Алєксєєв призер ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із соціальної та економічної інклюзії

26 April 2024, 9:10
Цьогоріч проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із соціальної та економічної інклюзії відбулося відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 4 грудня 2023 року № 1472 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із соціальної та економічної інклюзії в лютому-квітні 2024 року».
НУБІП України у ІІ турі Конкурсу представляв Алєксєєв Олександр, магістр денної форми навчання спеціальності "231 Соціальна робота" гуманітарно-педагогічного факультету. Олександр успішно представив конкурсну роботу на тему: “ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ УНІВЕРСИТЕТІВ: ІНКЛЮЗИВНИЙ ПІДХІД ДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ” (науковий керівник: професор кафедри соціальної роботи та реабілітації, професор, доктор педагогічних наук, Дар’я Супрун)
 
Метою Конкурсу була активізація науково-дослідної роботи студентів, стимулювання інтересу до науки та технологій серед молоді, сприяння вирішенню проблем та практичних завдань у галузі соціальної та економічної інклюзії.
Конкурс проводився у два тури: I тур – у лютому – березні 2024 року в закладах вищої освіти; II тур – 24–25 квітня 2024 року.
Олександр Алєксєєв успішно пройшов усі етапи: реєстрації учасників Конкурсу та подання конкурсних матеріалів для їх оцінювання (до 20 березня 2024 року);рецензування робіт членами Галузевої конкурсної комісії (до 31 березня 2024 року); оприлюднення рейтингового списку конкурсантів (до 10 квітня 2024 року); проведення підсумкової конференції (у режимі відеоконференції), підведення результатів Конкурсу, нагородження переможців (24–25 квітня 2024 року).
І маємо чудовий результат – 3 місце!!!
Отож, SUMMARYроботи:
1. В роботі акцентується увага на важливості та необхідності вивчення та втілення прогресивного світового досвіду в сфері інклюзії.
2. Розкрито питання суспільних цінностей світового та національного рівня.
3. Проаналізовано шляхи провадження в українське суспільство новітньої парадигми інклюзивного соціально-освітнього середовища в якості базису соціальної захищеності, соціальної згуртованості та відповідальності громадян Нашої Держави в умовах сучасних інтеграційних викликів засобом формування громадянської позиції та зобов’язання університетів і зміцнення соціальної згуртованості загалу.
4. Означено актуальні питання ролі університетів у суспільстві, стратегії формування та впровадження інклюзивного підходу до прийняття рішень, здійснення профорієнтаційні роботи, сприяння кар’єрного розвитку студентів з інвалідністю, інтернаціоналізації освіти тощо.
5. Зроблено аналітичний огляд тенденцій розвитку закладів вищої освіти як фактору інтеграції до всесвітнього науково-освітнього простору.
6. Висвітлено стан становлення інклюзивного, інноваційного, соціально згуртованого суспільства та охарактеризовано концепції реформування, базиси перспективного бачення розвитку української вищої освіти.
7. Визначено ключові параметри конкурентоспроможності фахівця в суспільстві.
8. Окреслено перспективи формування громадянської позиції університетів завдяки інклюзивному підходу до прийнятті рішень задля професійної підготовки фахівців в умовах згуртованого суспільства.
 
 
Дійсно, Університет не може бути осторонь від людей з особливими освітніми та фізичними потребами, тому маємо працювати над покращення рівня інклюзії в суспільстві. Інклюзивний підхід прийняття рішень забезпечує захист прав людей з інвалідністю, мігрантів, меншин, дітей тощо. Саме даний підхід сприяє стабільності та розвитку довіри між різноманітними групами суспільства. Аналіз такого підходу прийняття рішень в різних сферах діяльності, впливу на соціальну справедливість та інноваційний потенціал і висвітлює досягнуту мету даної роботи. Отже, до подальших наукових звершень!!!
професор кафедри соціальної роботи та реабілітації,
Ірина ДЕМЧЕНКО
 
 
Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook