Звіт з навчально-педагогічної практики – важливий етап у набутті кваліфікації магістра зі спеціальності 072- фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок

7 February 2024, 10:34
  Навчальна (педагогічна) практика – важлива складова процесу підготовки магістрів-фінансистів в НУБІП України. Вона формує навички особистісної взаємодії з різними аудиторіями слухачів; мотивування людей до засвоєння нових знань, використовуючи сучасні технології навчання; руху до спільної мети.
  Згідно сучасної концепції навчання магістрів і магістерської ОП, затвердженої в НУБіП України, передбачається не лише підготовка професіоналів-управлінців, які вмітимуть грамотно навчати своїх співробітників новітнім методам роботи, стимулюватимуть їх до навчання, але і формування зі складу магістрів викладацького резерву для коледжів, технікумів та ЗВО. Українські школи також потребують викладачів для навчання школярів фінансовій грамотності, основам економіки.
  Студенти під керівництвом д.е.н., професора кафедри банківської справи та страхування Любов ХУДОЛІЙ, отримавши консультації, методичні вказівки щодо проходження навчальної практики, рекомендації щодо вивчення літератури з основ педагогіки, змогли підготувати повноцінні лекційні і практичні заняття, які покладені в основу їх звітів з навчальної практики.
  Власне,  програмою навчальної практики магістрів-фінансистів передбачалося засвоєння теоретичних основ педагогічної діяльності, набуття практичних навичок підготовки і проведення лекційних та практичних занять з фінансів з різними аудиторіями слухачів, враховуючи їх вік, ступінь підготовленості і мотивованості.
Фрагменти презентації лекційного заняття Невгада Богдана
  Комісія, у складі проф. Любов ХУДОЛІЙ, к.е.н. Вікторії КОСТЮК, завідуючої кафедри банківської справи та страхування, прийняла звіти з навчальної практики у студентів, що спеціалізуються на банківській і страховій справі.

 
  

Презентація лекційного заняття Гребенюк Тетяною, яка навчає слухачів , як управляти банківськими ризиками

  Звітування – презентація розроблених студентами лекційних і практичних занять відбувалося в змішаній формі: в of-line i on-line режимах. Спілкуючись зі своїми слухачами в ZOOM, магістри показали, що не тільки наші викладачі , а й студенти добре освоїли Internet- інструменти презентації своїх матеріалів. В процесі захисту своїх звітів практиканти вправно продемонстрували і вміння заінтересувати своїх слухачів; і вміння подати матеріал аудиторії з урахуванням її специфіки, щоби він добре засвоївся. Лекційні заняття були підготовлені з використанням презентацій матеріалу в Power Point, а практичні заняття показали, яким чином на базі вітчизняних банків і страхових компаній може здійснюватися грунтовний аналіз і розробка стратегій фінансових установ.



Панькевич Олексій навчає засвоєнню активних банківських операцій



Лекційне заняття проводить Сегій Черній

  Практикантами були запропоновані інтересні і досить ефективні види проведення практичних занять в умовах дистанційної роботи зі слухачами.

  
Презентація практичного заняття Андросюком Євгеном

  Цікавими для слухачів були заняття Шохіної Юлії, Дмитрука Богдана, Шостака Ярослава, Морозова Костянтина, Павілоніса Олександра та ін. практикантів, що демонстрували своє вміння доносити новітні знання до аудиторій і заінтересовувати їх у засвоєнні знань і навичок у банківській і страховій справі

  До оцінювання проведених занять комісія залучала і присутніх студентів, які також були активною слухацькою аудиторією. На завершення слухань, магістри, що спеціалізуються на банківській і страховій справі, Богдан Невгад, Андросюк Євген, Шохіна Юлія озвучили власні і думки своїх колег-студентів, що така навчально-педагогічна практика була для них дуже корисною, вона допомогла їм розкрити їх педагогічні здібності і навіть нові риси їх характеру. Магістри, які зовсім скоро підуть на переддипломну практику у різні фінансові установи, почуватимуться дещо вільніше у спілкуванні з новими колегами і зможуть дохідливо поділитися з ними новинками, які отримали на заняттях у ВНЗ. Підвищився і ступінь розуміння студентами-практикантами важливості, трудомісткості і складності педагогічної праці. Студенти щиро дивувалися тому, як вони до цих пір оцінювали якість викладання, не розуміючи критеріїв оцінки результатів роботи педагога.
Навчальна практика завершена, навички залишаються. Хай щастить вам, магістри, на педагогічній ниві!
 
Любов Худолій, д.е.н., професор
кафедри банківської справи та страхування

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook