Ми тепер команда, нас об’єднала бджола
Кафедра бджільництва у моєму житті фігурує доволі активно. Ця весна не була винятком, оскільки на базі кафедри бджільництва відбувалася конференція присвячена Всесвітньому Дню Бджоли. Я завжди приймав участь як студент факультету з доповіддю, або допомагав в організації заходу.
Цього разу BeekeeperofUkraine спільно з керівництвом кафедри організували блок доповідей в очному форматі на тему «Бджільництво як бізнес». Власним прикладом довели, що бізнес у бджільництві можливий, донесли присутнім студентам, що розвиватися разом із бджільництвом не лише можливо, а і дуже прибутково. Ми розкрили деякі тонкощі нашої роботи. Зокрема звучали доповіді про маркетинг у бджільництві, ведення бджільництва як бізнесу, сучасний стан і культура споживання продуктів бджільництва, лінійка сучасних продуктів бджільництва. Кожна із цих доповідей – не просто набір висловів чи статей з інтернету, а досвід пережитий нашим магазином і за кожну доповідь відповідав спеціаліст у своїй сфері, який тривалий час очолював конкретний напрям.
Білько Анастасія Вікторівна – студентка 3-го курсу факультету ТВБ, навчається на відмінно, долучилася до команди BeekeeperofUkraine в середині осені минулого року, за досить короткий період вивчила весь асортимент нашого магазину і з великою долею професіоналізму доповіла про сучасні поєднання та форми різних продуктів бджільництва. Стосовно доповіді вона сказала: « Так, справді, вперше доповідала на очній конференції, саме у Всесвітній день бджоли на Кафедрі бджільництва. В аудиторії було близько дев’яноста слухачів, та я не хвилювалася, оскільки прекрасно розуміюсь на своїй темі. Сказати, що я задоволена – це нічого не сказати, оскільки я відчула неймовірну впевненість під час виступу».
Красноштан Анна Олександрівна – студентка 3-го курсу факультету аграрного менеджменту (ФАМ), є однією з найкращих студенток свого факультету. Приєдналася до нашої команди чотири місяці тому. Чудово орієнтується в асортименті нашого магазину, а найголовніше – добре орієнтується в сучасному стані культури споживання продуктів бджільництва. З відповідною темою і доповідала: «Для мене це був неочікуваний досвід, я завжди мріяла про виступ на живу публіку, а тут відразу така велика кількість слухачів. Завжди готова ділитися власним досвідом роботи у цій сфері. Мені сподобалось відповідати на запитання, особливо ті, що стосуються економічної складової, зокрема про окупність проекту. Взагалі я дуже задоволена виступом та атмосферою, яка тут панує».
Глодан Богдан Іванович – вже давно не студент. Проходив високооплачувані курси по рекламі та просуванню в соціальних мережах, очолив наш маркетинговий відділ онлайн-магазину. Є одним із засновників, працює з нами від першого дня. Погодився зробити розгорнутий виступ для студентів нашого університету. «Я був приємно здивований, оскільки студенти прислухалися до кожного мого слова, деякі навіть нотували, згодом я отримав шквал запитань. І це досить очевидно, оскільки молоді люди хочуть заробляти, а не сидіти на батьківському забезпеченні, а таргетована реклама – це шанс змінити своє життя на краще. Дякую організаторам заходу, що запросили мене в цей чудовий заклад», - прокоментував він.
Я дякую всім членам нашої команди. За відмінно пророблену роботу. За допомогою нашої міні виставки та розгорнутих доповідей, багатьом ми вселили надію та віру в майбутнє бджільництва, чим вся наша команда неодмінно пишається.
Вся команда BeekeeperofUkraine дякує Кафедрі Бджільництва за чудовий прийом, та можливість змінювати світ бджільництва на краще разом!
Білько Назарій магістр 1-го року навчання факультету ТВБ
Красноштан Анна студентка 3-го курсу факультету ФАМ
Білько Анастасія студентка 3-го курсу факультету ТВБ
Глодан Богдан менеджер по таргетованій рекламі Beekeeper of Ukraine