Засідання наукового гуртка «Керівник-дослідник»: час звітувати магістрам другого року навчання
12 листопада на кафедрі управління та освітніх технологій гуманітарно-педагогічного факультету відбулось планове засідання наукового гуртка «Керівник-дослідник» в якому взяли участь викладачі і студенти кафедри. В дистанційному режимі в системі ZOOM з вітальним словом звернувся завідувач кафедри, професор Сергій Кубіцький, який акцентував увагу присутніх на тому, що у складні часи, які переживає наша країна у зв’язку з військовою агресією російської федерації, наші студенти не втрачають інтерес до науки, намагаються досліджувати актуальні для вітчизняної науки і практики проблеми, оволодівають методологією і методами наукових досліджень, уміннями проводити експериментальну роботу. Він побажав всім присутнім плідної роботи, а всім доповідачам успішної презентації власних наукових здобутків.
Керівник студентського наукового гуртка доцент Василь Базелюк оголосив програму сьогоднішнього засідання і нагадав, що метою роботи студентського наукового гуртка «Керівник-дослідник» є дослідження здобувачами вищої освіти прикладних аспектів педагогічного та управлінського напрямків. Всі студенти нашої кафедри, які бажають стати науковцями, можуть залучатися до наукової діяльності, і обравши актуальну тему, під керівництвом досвідчених науковців кафедри її досліджувати, а також брати участь у наукових конференціях, конкурсах студентських наукових робіт та інших наукових заходах, що відбуваються в НУБіП України та у інших закладах вищої освіти України. Ми пишаємось нашими переможцями Ольгою Гребченко і Ксенією Симоненко, які посіли призові місця у всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт.
Діяльність гуртка «Керівник-дослідник» спрямована на залучення здобувачів вищої освіти до наукової діяльності, дає можливість досліджувати актуальні проблеми та презентувати отримані результати широкому колу дослідників.
З інтересом студенти прослухали і обговорили доповідь студентки Оксани Кучеренко на тему: «Управління системою національно-патріотичного виховання в закладі дошкільної освіти», яка впевнено розкрила мету та зміст управління національно-патріотичним вихованням в закладі дошкільної освіти, за допомогою таблиць, діаграм і графіків продемонструвала результати дослідження, проведеного на базі комунального закладу «Вишневий ЗДО (ЦРД) «Росинка».
Запитання присутніх стосувались методики і методів проведення дослідження, бажання педагогів-вихователів брати участь в експериментальній роботі і, звичайно, презентації результатів дослідження, яке нікого не залишило байдужим, адже в наші складні часи, питання національно-патріотичного виховання дітей і молоді є пріоритетним в нашій країні, і йому має приділятися значна увага.
Наступна доповідь булі присвячена проблемам будівельної галузі, яка значно постраждала в результаті бойових дій. Тема доповіді «Стратегічні напрями управління персоналом будівельної компанії», доповідачка Алла Стулій, у зв’язку з вимкненням електричної напруги і мережі Інтернет, змушена була продовжити свій виступ на вулиці, де була можливість під’єднатися до мережа Інтернет, однак не дивлячись на перешкоди, доповідь виявилась змістовною і добре ілюстрованою завдяки використанню РР-презентації, в якій були чітко висвітлені результати дослідження.
Студенти кафедри взяли активну участь в обговоренні, ставили запитання, цікавились всім, починаючи з вибору теми і вибору методики і методів, завершуючи ставленням до здобувачки з боку співробітників бази проведення експерименту – компанії Інтеграл-Буд. Впевнені відповіді Алли Стулій, свідчили про глибоке знання предмету дослідження, про значну підготовчу роботу і про творчу, плідну співпрацю студентки з науковим керівником професором Сергієм Кубіцьким.
Як відомо, наукова робота – це самостійно виконане наукове дослідження тієї чи іншої проблеми, яке відповідає науковим принципам, має певну структуру, містить результат і певні висновки.
Професор кафедри Зоя Рябова, у своєму виступі, акцентувала увагу студентів на тому, що займатися науковою роботою цікаво, пізнавально та корисно, але при цьому обов’язково потрібно мати певні знання і здібності, вміти ретельно планувати свою роботу і розраховувати сили. Не дивлячись на те, що така діяльність є складною, наукова робота покращує розвиток особистості студента, його комунікативні та ораторські здібності, сприяє більш ефективному засвоєнню знань з навчальних дисциплін та швидкому працевлаштуванню студента у майбутньому. Кожен сучасний керівник повинен бути керівником-дослідником!
Ми повністю підтримуємо таку позицію нашої колежанки і впевнені, в тому, що час присвячений вирішенню наукових проблем обов’язково повернеться сторицею, більш глибоким знанням улюбленої професії, можливістю побачити її з іншого, наукового боку, сповненого іноді не лише суб’єктивних відкриттів, а й відкритів нових об’єктивних законів, закономірностей і принципів, які допоможуть знайти достойне місце роботи, а головне зробити нашу країну успішною європейською країною.
Доцент кафедри управління та освітніх технологій
Василь Базелюк