Студенти НУБіП України продовжують тримати удар на освітньому фронті

August 7, 2022
Після тривалих карантинів протягом двох років через Covid-19 бажання відновити повноцінне навчання булозруйнованевійськовою агресією росії. Майже 6 місяців війни тримається оборона на освітньому фронті, а держава та освітяни продовжують створювати умови для навчання й реалізації здібностей дітей і молоді. В останні роки популярність дистанційної освіти різко зросла, оскільки в сучасних умовах є однією з найбезпечніших. Ця форма навчання є найбільш гнучкою та доступною для багатьох бажаючих отримати знання. Студенти НУБіП України дуже скучили за університетськими аудиторіями, дискусіями і спілкуванням з викладачами і друзями, але відмічають певні переваги дистанційної форми навчання в такий складний час:
  • Перша та найважливіша- зменшення захворюваності, уникнення скупченості табезпека.
  • Можливість навчатися в будь-який час.Студенти, які навчаються дистанційно, самостійно вирішують, коли й скільки часу впродовж семестру приділяти на вивчення матеріалу. Вони будують для себе індивідуальний графік навчання.
  • Можливість навчатися в будь-якому місцітапоєднувати навчання з роботою.Студенти можуть вчитися, не виходячи з дому чи офісу, перебуваючи в будь-якій країні. Щоб приступити до навчання, необхідний лише гаджет із доступом в Інтернет. Відсутність необхідності щодня відвідувати навчальний заклад - безсумнівний плюс для студентів із обмеженими можливостями здоров'я, для проживаючих на територіях окупованих, або де ведуться бойові дії. 

Разом з тим, студенти відмічають, що дистанційне навчання не позбавлене й недоліків:
  • Необхідна сильна мотивація. Студент повинен бути самостійно вмотивованим. Це вимагає достатньої сили волі, відповідальності та самоконтролю. Підтримувати потрібний темп навчання без «чарівного пенделя» вдається не всім, тому багатьом дуже не вистачає викладача поряд.
  • Нестача практичних вмінь та навиків. Досить проблемно якісно організувати практичні заняття дистанційно за певними напрямами підготовки та спеціальнстями. Навіть найсучасніші комп’ютерні тренажери не замінять «живої» практики.
  •  Недостатня швидкість Інтернету або його відсутність під час навчальних чи екзаменаційних відеоконференцій внаслідок зовнішніх чинників. Збій подачі Інтернету унеможливлює проведення занять чи виконання необхідного завдання.
  •  Дистанційна освіта не підходить для розвитку комунікабельності. При дистанційному навчанні відмічається недостатність спілкування студентів один з одним і з викладачами. Тому така форма навчання не сприяє розвитку комунікабельності, впевненості, навичок роботи в команді. А ще неможливо уявити університет без студентського життя, широкого вибору гуртків, студій, наукових спільнот.
За рекомендацією МОН УкраїниНУБіП України запроваджує змішане навчання, де деякі дисципліни будуть вивчатися онлайн, деякі дисципліни – офлайн, в тому числі застосовуючи змінність освітнього процесу. Саме дистанційний і змішаний формати навчання на сьогоднішній день є найбільш сприятливими для студентів.
Переможемо. Батьки знову будуть просто любити. Університетинавчати. Майбутнє буде врятовано.
 
 
 
 
 
 
Чередніченко Олена Олександрівна, доцент кафедри економіки
Магістри: Чайка Євгеній,
Романенко Олександр,
Крилач Ольга
Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook