Студенти освітніх програм “Цифрова економіка” 2 курсу успішно завершили проходження навчальної практики з цифрової економіки
На кафедрі економічної кібернетики НУБіП України відбувся захист звітів про проходження навчальної практики з цифрової економіки для студентів спеціальності 051 “Економіка” освітньої програми “Цифрова економіка”. 25 червня на підсумковій зустрічі кожен зі студентів мав нагоду поділитися своїми результатами діяльності.
У відповідності до наказу № 541 “С” від 01.06.2022 р. про направлення на дистанційну навчальну практику студенти 2 курсу групи ЦЕ-20005б проходили навчальну практику з цифрової економіки. Термін практики становив 3 тижні - з 06.06.2022 р. до 25.06.2022 р.
Навчальна практика пройшла в дистанційному форматі, включала виконання 5 комплексних практичних завдань, самостійну роботу та формування звіту. В процесі виконання завдань студенти поглибили свої навички роботи з Spreedsheets, Excel для аналізу даних та познайомилися з інструментом формування динамічних інтерективних звітів Google Data Studio. Для формування вибірки даних студенти використувували сучасні БД, зокрема Google Public Data Explorer, Data World Bank, Data FAO, DATA OECD тощо.
Програма практики передбачала поглиблення знань про цифрові трансформації та їх вплив на різні аспекти суспільного життя, роботу з відкритими реєстрами даних, аналіз їх функціональних можливостей, а також визначення актуальних проблематик дослідження, формування input та output задач, їх реалізацію. Особливу роль було приділено аналізу даних в Spreedsheets, формуванню висновків про особливості застосування статистичних, логічних формул, формул для роботи з БД та формування бізнес-звітів. Студенти також познайомилися з можливостями автоматизованому імпорту даних між окремими файлами з даними, а також вбудованих формулах перекладу. Особливу роль серед завдань практики займає знайомство з поняттям “Dashboard”, правилами їх побудови та формування динамічних бізнес-звітів в Google Data Studio як альтернатива табличним звітам.
Представлені результати студентів підтвердили, що навчальна практика з цифрової економіки сприяла закріпленню знань студентів, набутих під час навчання, а також розвитку вмінь та набуттю нових навичок, що буде сприятни їхньому ефективному застосуванню в процесі професійнійного становлення.
Інна Костенко,
старший викладач кафедри економічної кібернетики