Успішне завершення вивчення курсів «Веб-аналітика» та «Інтернет-аналітика»: студенти факультету інформаційних технологій та аграрного менеджменту

July 25, 2022

    В 2 семестрі 2021-2022 н.р. вперше було представлено для вивчення дисципліни «Веб-аналітика» - студентам спеціальностей 051 «Економіка» (Економічна кібернетика, Цифрова економіка), 121 «Інженерія програмного забезпечення», 122 «Комп’ютерні науки», «Інтернет-аналітика» - для студентів спеціальності 073 «Маркетинг». Понад 80 студентів успішно завершили курс.
   Представлені курси були націлені на послідовне набуття студентами навичок роботи з системами веб-аналітики типу Google Analytics Universal, Google Analytics 4, а також окремими розділами в Google Search Console, Google Ads та Facebook Ads, відкритими сервісами типу Google Trends, Similarweb, Alexa, Semrush, Serpstat, Moz, Majestic, Seoquick, оволодіння основами збору та аналізу даних, розуміння ключових метрик цифрового бізнесу.
   Впродовж навчального семестру мали нагоду познайомитися з основами бенчмаркінгу та основними напрямами просування цифрового бізнесу (SEO, PPC тощо), визначенням типових конверсій та KPI для цифрового бізнесу, етапами формування input та output задачу для відслідковування ефективності діяльності інтернет-ресурсів, зокрема, які метрики доречні для відслідковування на різних рівнях воронки продажів, як за допомогою цього можна оптимізувати бюджет. Студентами було проведено конкурентний аналіз веб-сайтів на основі відкритих сервісів аналітики (Similarweb, Alexa, Semrush, Serpstat, Moz , Majestic, Seoquick, а також PageSpeed Insights).

 

   Значну частку навчального матеріалу складала робота з Google Analytics. Варто зазначити, що з 2023 року буде відбуватися глобальний перехід на удосконалену версію Google Analytics 4, поряд з тим значна частка інструментів все ще адаптована під Google Analytics Universal, тому студенти мали нагоду попрацювати в обох середовищах.

  

  Аналіз ефективності діяльності та просування інтернет-ресурсів було розглянуто на прикладі визначення ефективності джерел трафіку, для цього на початковому етапі студенти мали познайомитися з основами застосування UTM-міток для власноруч сформованих сайтів, а також методикою формування економічних показників таких як ROI, ROMI, CPC, CPL, RPC, RPL.

  

   Представлені практичні результати розрахунку економічних показників, статистичного аналізу даних було сформовано у вигляді інтерактивного динамічного dashboard, які на вибір залежності від обсягу трафіку можна було сформувати в Power BI або Google Data Studio.

   Також в процесі вивчення курсу було розглянуто методику та прикладні аспекти A/B-тестування (на основі Google Optimize, Google Ads та Facebook Ads), та особливості аналітики даних в соціальних мережах (на прикладі Facebook, Instagram, YouTube).

  

   Попри значну насиченість курсу студенти змогли не лише познайомитися з основами веб-аналітики, а й виконали важливу соціальну роботу, оскільки працюючи в групах готували, поширювали та аналізували трафік сайтів, що популяризують історичні, мистецькі та інші не менш важливі місця, події та факти нашої країни.

Велика подяка студентам за старанність та цікаву, плідну роботу!

Інна Костенко,
старший викладач кафедри економічної кібернетики,
лектор курсів “Веб-аналітика”, “Інтернет-аналітика”

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook