Всеукраїнська олімпіада з програмування ACM ICPC 2017 I етап (1/8 фіналу)

25 березня 2017 року
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України одним із базових ВНЗ для проведення Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування призначено НУБІП України.

25 березня 2017 р. на базі факультету інформаційних технологій  відбувся І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування, що проводився як 1/8 фіналу студентської першості світу з програмування ACM ICPC (Association for Computing Machinery/International Collegiate Programming Contest). Вже п'ятий рік поспіль факультет інформаційних технологій проводить цей захід.  

На офіційне відкриття олімпіади з привітальним словом завітав проректор з навчальної та виховної роботи НУБіП України д.е.н. Кваша Сергій Миколайович. Також учасників олімпіади вітала декан факультету інформаційних технологій д.пед.наук Глазунова Олена Григорівна.
 

  

 
Перед стартом олімпіади відбувся розіграш призів. Серед заданих питань виявилося одне, на яке жоден з учасників не зміг відповісти. Це питання «Як розшифровується абревіатура ACM ICPC?». Нагадаємо, що  ACM ICPC – Association for Computing Machinery/International Collegiate Programming Contest.
 
Всього у змаганнях взяли участь 33 команди: по одній команді з Національного авіаційного університету та Київського університету ім. Бориса Грінченка, Університет державної фіскальної служби України представлений двома командами, Національний університет харчових технологій – чотирма, вісім команд представляли Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» і 17 команд нашого університету.
 
 
 
 
 
Олімпіада проводилась згідно правил чемпіонату світу з програмування серед студентських команд під егідою Association for Computing Machinery (ACM). Кожна команда складалась з 3 осіб. Кожній команді надавався один комп’ютер для розв’язування алгоритмічних задач. Загальна кількість задач – близько 10 (англійською мовою). Загальний час проведення – 5 годин. Упродовж цього часу команда повинна була показати свої вміння з розв’язування задач, координації дій та знання англійської мови. Та команда, яка розв’яже найбільшу кількість задач при найменшій кількості помилкових спроб вважається переможцем. Перевірка розв’язків автоматична і можна в режимі реального часу спостерігати за перебігом подій. Проте для збереження інтриги статистика заморожується за годину до закінчення.
 
Ірина Ясенова,
доцент кафедри комп'ютерних наук
 

 

Регіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертацій