- Головна
- Відділ виховної роботи та студентських справ ННЦ ВР і СР
- Відділ якості освіти, маркетингу та профорієнтаційної роботи ННЦ ВР і СР
- Співробітники відділу виховної роботи та студентських справ ННЦ ВР і СР
- План виховної роботи на 2020-2025 н.р.
- Концепція національного виховання студентської молоді в НУБіП України
- Концепція виховної роботи НУБіП України (Інфраструктура виховної роботи НУБІП України)
- План виховної роботи в гуртожитках студентського містечка НУБіП України на 2020-2025 н.р.
- Спортивний шаховий клуб "Шаховий Король НУБіП України"
- Положення по виховній роботі в НУБіП України та Нормативно законодавчі акти
- Програма виховної роботи зі студентами ОС "Магістр"
- Сторінка наставника акдемічної групи
- Спорт
- Університетський проект "Школа лідерства НУБіП України"
- Семінар для наставників академічних груп І крусу
- Тренінг "Школа першокурсника"
- Спортивні рекорди НУБіП України
- Наукові дослідження адаптаційного входження студентів першого курсу університету
- Аналіз нарахування додаткових балів до стипендіального рейтингу студентів першого курсу за участь в науковій, культурологічній, спортивній та громадській діяльності університету
- Екскурсії по НУБіП України
- Всеукраїнський Рекорд України з одночасної масової гри в шахи встановлений студентами та викладачами НУБіП України
- Віртуальний 3D - Тур по навчальному корпусу №3 - Музей історії НУБіП України, Гербова зала, Червона актова зала, Блакитна зала, Зелена зала, Зала Вчених рад
- Рекомендації щодо організації перегляду студентами і викладачами фільмів психологічного змісту для відпочинку та психологічного розвантаження
- Соціально-психологічна служба
- Соціологічні дослідження якості освіти в НУБіП України
- Конкурс на найкращу інтелектуальну групу НУБіП України
- Конкурс на Найкращу пісенну академічну групу НУБіП України
- Конкурс на "Найкращу спортивну академічну групу НУБіП України"
- Конкурс Джентельмен та Красуня НУБіП України
- Клуб "Веселих та кмітливих" (КВК)
- Соціологічне опитування студентів 1 курсу "Адаптаційне входження студентів 1 курсу НУБіП України"
- Нукові конференції і публікації
- Рада з організації виховної діяльності НУБіП України
- Опитування студентів "Організація навчання в НУБіП України 2020"
- Вперше в історії шахових турнірів в НУБіП пройшов унікальний турнір з нового виду шахів Артура Фролова
- Програма виховання студентів НУБіП України "Громадянин, патріот, фахівець"
Соціологічні дослідження якості освіти в НУБіП України
Соціологічні дослідження якості освіти в НУБіП України
Більшість науковців і практиків, які працюють у галузі освіти, вважають центральною проблемою реформування освіти саме підвищення її якості.
Головним сьогодні є усвідомлення цієї проблеми, розуміння того, що таке якість освіти, чим вона визначається та від чого залежить, як її можна підвищити та чому з таким утрудненням просувається цей процес.
Міжнародною організацією зі стандартизації ІСО прийняте таке визначення якості: «Якість - сукупність характеристик об'єкта, що відносяться до його здатності задовольняти встановлені та передбачувані потреби». Досягнення характеристик якості залежить від управління, що забезпечує їхні величини, комплекс і сполучення.
Звичайно, існують різні підходи до визначення якості освіти. Зокрема, Законом України «Про вищу освіту» визначено, що якість вищої освіти – це сукупність якостей особи з вищою освітою, що відображає її професійну компетентність, ціннісну орієнтацію, соціальну спрямованість і обумовлює здатність задовольняти як особисті духовні і матеріальні потреби, так і потреби суспільства». У всесвітній декларації ЮНЕСКО про вищу освіту XXI ст. у статті 11 сформульовано такі аспекти й рекомендації: «Якість у сфері вищої освіти є багатомірною концепцією, що повинна охоплювати усі функції й види діяльності: навчальні й академічні програми, наукові дослідження і стипендії, укомплектування кадрами, споруди, матеріально технічну базу, устаткування, роботу на благо суспільства й академічне середовище».
Однією з вимог Болонської декларації є забезпечення якості освіти та розроблення порівняльних критеріїв і методів оцінювання якості освіти. Оцінюючи якість, рекомендується орієнтуватися на «задоволеність споживача». Нашим внутрішнім споживачем є студент. Також було враховано думку викладачів НУБіП України як експертів у сфері оцінювання якості освіти.
Одним із засобів забезпечення контролю за відповідністю вимог ринку праці та освітніх потреб студентів, забезпечення зворотного зв’язку є соціологічне опитування якості навчання. Саме тому фахівцями Навчально-наукового центру виховної роботи і соціального розвитку ї були проведені дослідження щодо оцінювання якості навчання в НУБіП України для студентів та викладачів.
Зазначимо, що, розробляючи систему показників, ми врахували підхід професора Ю.Ф. Зіновського до визначення якості освіти. Адже від стверджує, що якість освіти – це системна категорія. І тому доцільне поняття «якість навчання» і «якість підготовки». Перше багатоскладове, у множину його входить кваліфікація викладачів, стан матеріальної та лабораторної бази, якість і кількість науково-методичної літератури, сучасність навчальних програм, якість професійних студентських практик та ін. Якість підготовки – це спроможність студента − майбутнього фахівця відповідати вимогам галузі народного господарства, до виконання завдань якої він готується у ЗВО. Дефініція цього поняття включає як потребу підсумувати дієвість навчального процесу, так і можливість діагностування професійної компоненти випускника, а отже, і його готовність як спеціаліста без тривалої адаптації увійти до виробничої діяльності.
Мета цього дослідження – виявити думку cтудентів і викладів щодо рівня якості надання освітніх послуг, їх освітньої підготовки та відповідність отриманого освітньо-кваліфікаційного рівня вимогам ринку праці.
Виходячи з цього поставлено такі завдання:
•дослідити відповідність спеціальних знань, здобутих під час навчання, попереднім очікуванням студентів;
•визначити, яких знань (предметів) не вистачає або надається в недостатньому обсязі студентам НУБіП України;
•виявити навчальні дисципліни, що є застарілими і можливо не потрібні для підготовки тих чи інших спеціалістів;
•дослідити позитивні та негативні аспекти організації навчального процесу;
•з`ясувати можливості студентів щодо пошуку бажаної роботи на ринку праці та їх конкурентоспроможність з іншими спеціалістами;
•дослідити рівень викладання спеціальних дисциплін в НУБіП України;
•дослідити готовність студентів брати участь у науково-дослідних роботах, конференціях, наукових семінарах.
Для виконання поставлених завдань використано кількісний метод збору інформації – опитування.
Соціологічне дослідження якості дистанційного навчання 2019 - 2020 навчальний рік
Організація навчання в НУБіП України 2020