Час (орієнтовний час початку та тривалості доповіді) | Тема заняття | Мета і завдання | Роздатковий матеріал | Доповідач |
10:00 –10: 30 | Стан та перспективи розвитку національного університету біоресурсів і природокористування України | Мета – ознайомити науково-педагогічних працівників зі стратегічним напрямом розвитку університету; мобілізувати колектив на підвищення якості освітньої, наукової та інноваційної діяльності Завдання: надати інформацію про сутність та особливості функціонування університету в нових політичних, соціально-економічних та культурних реаліях; розкрити інноваційні шляхи розгортання різних видів діяльності в університеті з метою підвищення його рейтингу, як у національному, так і міжнародному вимірі. | Електронний варіант презентаційного матеріалу | Ректор НУБіП України, доктор пед. наук, професор кафедри педагогіки Ніколаєнко Станіслав Миколайович |
Запитання та відповіді |
10.40 – 11.10 | Вимоги до організації навчального процесу у закладах вищої освіти у світлі вимог законів України «Про освіту» та «Про вищу освіту» | Мета: ознайомити молодих викладачів з: особливостями організації навчального процесу у ВНЗ України та нашому університеті Завдання: - надати НПП інформацію про нормативною документацію щодо організації навчального процесу в державі та в університеті; - актуалізувати знання молодих НПП про посадові обов’язками у справі організації навчального процесу. | Нормативні документи з питань організації навчального процесу та електронні посилання на них | начальник навчального відділу, к. т. н., доцент Зазимко Оксана Володимирівна |
Запитання та відповіді |
11.20 – 11.50 | Методики тестового контролю (майстер-клас) | Мета – забезпечити оволодіння науково-педагогічними працівниками методиками тестового контролю знань, умінь і навичок студентів Завдання: ознайомити із перевагами і труднощами тестового контролю знань студентів; сформувати у НПП навички підготовки валідних тестових завдань; передати слухачам знання про особливості застосування тестових методик. | Перелік методик тестового контролю з короткою анатоцією щодо їх реалізації | канд. пед. наук, доцент кафедри методики навчання і управління навчальним закладом Рудик Ярослав Михайлович |
Запитання та відповіді |
12:00 – 12:30 | Сучасні ІКТ в роботі науково-педагогічного працівника | Мета – підвищити рівень ІК-компетентності науково-педагогічних працівників шляхом використання сучасних ІКТ у своїй професійній діяльності Завдання: - поінформувати учасників про тренди ІКТ в освіті; - надати готові кейси використання сучасних ІКТ в роботі науково-педагогічного працівника | Електронний варіант презентації. | Старший викладач кафедри соціальної педагогіки та інформаційних технологій, канд.. пед.. наук, доцент Кочарян Артур Борисович |
Запитання та відповіді |
12:40 – 13:10 | Організація педагогічної взаємодії в освітньому процесі (тренінг) | Мета – вдосконалити професійну майстерність викладачів та підвищити рівень педагогічної взаємодії Завдання: надати інформацію про сутність та особливості педагогічної взаємодії; познайомити з методами організації педагогічної взаємодії. | Друкований варіант презентації | д-р. пед..-наук, доцент кафедри педагогіки Кручек Вікторія Аркадіївна |
Запитання та відповіді |
13:20 –13:50 | Методика проведення лекційно-семінарських занять (майстер-клас) | Мета – актуалізувати знання науково-педагогічних працівників з методики організації і проведення лекційних і семінарських занять, розвинути відповідні вміння і навички Завдання: надати інформацію про сутність та особливості організації лекційно-семінарських занять; познайомити з методикою проведення лекцій і семінарських занять. | Друкований варіант презентації Пам’ятка-вимога щодо методики проведення лекційно-семінарських занять | д-р пед.-наук, професор, кафедри методики навчання і управління навчальним закладом Журавська Ніна Станіславівна |
Запитання та відповіді |