Кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі

Науково-дослідна робота

    Кафедрою маркетингу та міжнародної торгівлі здійснюється наукова робота, пов’язана із завданнями й напрямами основної діяльності і направлена на всебічне дослідження аспектів та особливостей розвитку маркетингу на підприємствах аграрного сектору та переробних підприємствах, а також розробка теоретичних та практичних рекомендацій з метою подальшого розвитку та удосконалення їх маркетингової діяльності, до якої залучені як професорсько-викладацький склад кафедри, так і здобувачів вищої освіти бакалаврського та магістерського рівнів, а також здобувачі ступеня доктора філософії. 

     У зв'язку з цим викладачі кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі досить довгий час працють над науково-дослідними темами. Так, протягом 2010-2012 років науково-педагогічний колдектив кафедри працював над виконанням науково-дослідної роботи №110/343-пр ( держреєстрації 0110U002851) «Розробка маркетингових інструментів мінімізації економічних ризиків на сільськогосподарських підприємствах» (Керівник – проф. Чеботар С.І.). З листопада 2013 р. по грудень 2016 р. науково-педагогічні працівники кафедри працювали над виконанням ініціативної науково-дослідної роботи на тему «Удосконалення методичного інструментарію маркетингової діяльності підприємств АПК». На даний час на кафедрі маркетингу та міжнародної торгівлі діє ініціативна науково-дослідна тема «Розвиток маркетингу на підприємствах аграрного сектору та переробних підприємствах» (№ держреєстрації 0120U100630), до якої залучені науково-педагогічні працівники, аспіранти та студенти кафедри. Керівник теми: доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри Буряк Руслан Іванович. Основні результати наукової тематики за 2022р. викладено у звіті.

     Одним із напрямів реалізації наукової роботи кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі є організація та проведення наукових заходів. На постійній основі кафедрою проводиться міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в агробізнесі", яка об'єднує провідних фахівців маркетингу та агрологістики. Дана конференція бере свій початок з 2016р. і проводиться майже щорічно. З матеріалами конференцій можна ознайомитися за посиланням. 

      Крім того на кафедрі активно розвивається студентська наука. Здобувачі бакалаврського та магістерського  рівнів вищої освіти беруть активну участь у роботі студентського наукового гуртка "Маркетинг", у конференціях всеукраїнського та міжнародного рівнів, наукових заходах, організаторами яких є Університет, факультет та кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі. Серед таких заходів, які останнім часом продилися кафедрою можна відзначити 73-ю Всеукраїнську науково-практичну конференцію "Маркетинг очима молоді: проблеми та перспективи", яка була проведена 4 квітня 2024р., організатором якої виступила також кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі, і до роботи якої були активно залучені здобувачі вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг". З матеріалами конференції можна ознайомитися за посиланням.

    Основні результати наукової роботи кафедри відображено у наукових статтях в журналах, які входять до наукометричних баз даних Scopus та Web of Sciences, категорії "B", міжнародних наукових виданнях, монографіях та знаходять свою апробацію на міжнародних наукових та науково-практичних конференціях. 

     Найбільш вагомими працями є: 

     Статті, які входять до міжнародних баз даних Scopus & Web of Sciences:
1. The Role of Information Technologies in Access to Rural Tourism Education Kalna-Dubinyuk, T., Zbarska, A., Ovadenko, V., .Heraimovych, V., Reznik, N. Lecture Notes in Networks and Systemsthis link is disabled, 2023, 488, pp. 739–747.
2. Reznik N.P., Nikolaevska V., Havryliuk Y. Managing the Sale of Agricultural Land in Ukraine: Opportunities and Challenges, 2022.
3. N. Zamkova, V. Bondarenko, G. Pchelianska, O. Artyukh, T. Murenk. Entrepreneurship education as a narrative creativity in digital technology coordinates. Research Article. 2021. Vol. 25 Issue 2. Р. 1-7
4. Pravdiuk N., Bondarenko V., Pokynchereda V., Timchenko O. Quality of Financial Reporting of the Enterprise: Evaluation Methodology. European Journal of Sustainable Development. 2021. № 10(2). Р. 113-126.
5. Bondarenko V., Martynova L., Chorna N., Sukhorebra T., Segeda S., Evaluation System Formation of Development of Enterprise’s Innovative Potential. Academy of strategic Management Journal, Volume 18, Issue 1, 2019.
6. Bondarenko V., R. Logosha, O. Samokhval, R. Pavelkiv, O. Petrenko. Entrepreneurship Education of Future Economists in the Process of Preparation. Journal of Entrepreneurship Education. Research Article: 2019. Volume 22. Issue6.
7. Bondarenko V., Mazur A., Mazur S. Organizational reformation of agribusiness entities in Ukraine. Baltic Journal of Economic Studies. V. 4, № 2. Riga: Publishing House «Baltija Publishing», 2018. 316 p. P.126-133.

     Монографії (у закордонних та вітчизняних виданнях):
1. Вuriak R.I., Kuzmenko S.V., Heraimovych V.L. The concept of enterprises sustainable development management. Monograph. Tallin: Teadmus OU, 2022. 623 p.
2. Lutsii O.P., Buriak R.I., Heraimovych V.L. Management of marketing activities of processing enterprises of the agricultural sector of Ukraine. Monograph. Tallin: Teadmus OU, 2022. 357 p.
3. Buriak R.I., Heraimovych V.L., Nahorna O.V. Marketing research of agro-food markets. Monograph. Tallin: Teadmus OU, 2022. 430 p.
4. Buriak R. I., Zbarskiy V. K., Kuzmenko S. V., Heraimovych V. L. Quality management: ensuring sustainable development of agricultural enterprises:Monograph. Tallinn: Teadmus OÜ, 2021. 623
5. Словник-довідник маркетолога: колективне видання. Київ: ЦП «Компринт», 2020.390с.
6. Р. І. Буряк, В. К. Збарський, С. В. Кузьменко, О. П. Луцій, А. В. Рябчик, О. І. Бабічева, О. В. Нагорна, В. В. Ніколаєвська, О. М. Барилович, В. Л. Гераймович, А. В. Збарська, Л. Ф. Карпенко, А. В. Чупряк. Формування комплексу маркетингу підприємств аграрного сектору: колективна монографія. Частина 5. Київ: ЦП «Компринт», 2020. – 400 с.
7. Бондаренко В.М., Ковінько О.М., Соколюк К.Ю. Маркетинг інвестицій регіонального розвитку. Монографія. Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2018. 280 с.
8. Bondarenko V., Bondarenko L., Mazur A. Features of marketing approach in forming investment climate of region. Competitiveness of Entrepreneurial Structures: Features and Prospects: Collective monograph. Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2018. P 23 – 32.
9. Резнік Н.П., Гаврилюк Ю.Г. Модель енергоефективного підприємства АПК з виробництва біопалив. Інноваційні платформи управління економічними процесами в умовах цифровізації економіки [Колективна монографія за ред. д.е.н., професора В.В. Прохорової]. Українська інженерно-педагогічна академія (Харків). 2020. С. 280-291
10. Резнік Н.П., Гаврилюк Ю.Г. Управління розвитком логістичних систем аграрних підприємств. Монографія. Київ: НУБіП України, 2022. 215 с.

     Статті категорії «B»:
1. Луцій О.П. Особливості формування стратегії інноваційного розвитку підприємств аграрного сектору/ О.П.Луцій, Т.А.Корнійчук//Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління (6). 2022. https//doi.org/ 10.54929/2786-5738-2022-6-04-07
2. Луцій О.П. Інвестиційна привабливість сільськогосподарських підприємств як передумова реалізації стратегій інноваційного розвитку / О.П. Луцій, Т.А.Корнійчук//Економічний дискурс. Випуск 3-4. 2022. – С.40-49.
Бондаренко В.М., Гонтарук Я.В. Формування моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопалива. Економіка та суспільство. 2022. № 37
3. Бондаренко В.М., Бондаренко О.В. Особливості маркетингового підходу у формуванні інвестиційного клімату регіону. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету ім. Дмитра Моторного . Мелітополь. 2021. №2(44). С.124-129.
4. O. Kravtsova , O. Marchuk , V. Heraimovych THE INFLUENCE OF RAW MATERIALS ON THE QUALITY OF FINISHED DAIRY PRODUCTS AND SAFETY ACCORDING TO MICROBIOLOGICAL INDICATORS Education and science of today: intersectoral issues and development of sciences:Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ» with Proceedings of the I International Scientific and Practical Conference (Vol. 2), Cambridge,March 19,2021. Cambridge-Vinnytsia: P.C. Publishing House & European Scientific Platform, 2021.
5. Барилович О.М. Використання інтернет-маркетингу у комунікаційній діяльності молокопереробних підприємств. Біоекономіка та аграрний бізнес. Вип. 11. №3. 2020 http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Bioeconomy/article/view/15196
6. Резнік Н.П., Гаврилюк Ю.Г., Музиченко А.С. Регуляторні інструменти стимулювання розвитку виробництва біопалив підприємствами АПК в Україні. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2020. №69. С. 101-114
7. Музиченко А.С., Гаврилюк Ю.Г. Диверсифікація джерел поновлюваної енергії підприємствами АПК в Україні./Український журнал прикладної економіки. Том 4. №3. 2020.
8. Барилович О.М. Управління якістю та безпечністю продукції на підприємствах молокопродоктового підкомплексу // Біоекономіка і аграрний бізнес (Науковий вісник НУБіП України. Серія: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес). - 2019. - №1. http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Economica/article/view/13167
9. Резнік Н.П., Гаврилюк Ю.Г. Особливості інструментів прискорення розвитку виробництва біопалив підприємствами АПК./Вісник ХНАУ. Серія «Економічні науки». 2019. №4. Том 2. С. 155-164.
10. Барилович О.М. Тенденції розвитку інтеграційних процесів у молокопродуктовому підкомплексі України / О.М. Барилович // Науковий вісник НУБіП України. Серія: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. – 2018. – Вип. 284. – с. 211-218. http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Economica/article/view/11301
11. Гаврилюк Ю.Г. Особливості механізму стимулювання виробництва біопалив підприємствами АПК зарубіжних країн./Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства. Серія «Економічні науки». 2018. №191. С. 334-346.

  


   

 

 

 

 

 

 


      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook