Кафедра маркетингу та міжнародної торгівлі

Навчально-виховна робота

     Колектив кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі постійно проводить навчальну та виховну роботу зі студентами факультету аграрного менеджменту спеціальності «Маркетинг». Значна частина виховної роботи зі студентами проводиться під час навчального процесу (в момент викладання дисциплін) та проведення зустрічей пізнавального характеру з відомими і цікавими практиками, під час виховних годин в рамках роботи наставників академічних груп зі студенством.
      Виховна робота кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі в першу чергу направлена на розвиток культурно-масової та спортивної роботи.
 
Культурно-масова робота

     Студентське життя маркетологів цікаве, різноманітне та насичене подіями. Завдяки активному культурно-масовому сектору факультету аграрного менеджменту кожен із студентів-маркетологів може виявити й реалізувати свої творчі здібності та таланти. Студенти спеціальності «Маркетинг» входять до команд факультету аграрного менеджменту, які неодноразово брали активну участь у заходах факультетського та загальноуніверситетського рівня - “Голосіївська весна” ,  конкурс "Краса НУБіП України", "Що? Де? Коли?", "Пісенні баталії", "Міс ФАМ"  та інших заходах. 
  
  

    

    

  

    Гордістю кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі є юнаки та дівчата, які займаються на даний час  та займалися під час студентських років творчою діяльністю у народному ансамблі пісні і танцю «Колос» та студіях сучасного танцю. Такі випускники як Гречана Катерина, Вівдич Анна та Врублевська Ірина є учасниками народного ансамблю пісні і танцю «Колос» і після завершення навчання. 
 

   

   

   

 Спортивна робота

    Підготовка висококваліфікованого фахівця у галузі агробізнесу в сучасних умовах неможлива без виховання у студентів фізичної культури та таких цінних якостей як сила волі, спортивний дух, готовності до високопродуктивної праці, вихованні високих моральних, вольових і фізичних якостей, правильному формуванні та всебічному розвиткові організму тощо. Саме на це спрямовано структура виховання майбутнього фахівця в університеті.
     Організація фізичного виховання і спорту здійснюється через ефективну роботу кафедри фізичного виховання, наставників студентських академічних груп, студентської організації, керівництво деканатами та профілюючими кафедрами, а також самими студентами.
    Серед маркетологів були і є студенти, які беруть активну участь у спортивному житті факультету. 

 

   

     Значна роль у проведенні навчально-виховної роботи відводиться кураторам. Викладачі кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, які є кураторами студентських академічних груп, постійно проводять організаційні та виховні години, організовують цікаві екскурсії, семінари та конкурси, які мають як навчальне, так і виховне значення. Щорічно проводяться екскурсії на найбільш відомі підприємства (зокрема, ПАТ «Оболонь»), відвідуються тематичні виставки «Франчайзинг», «Овочі, фрукти, логістика», «Зернові технології», виставка маркетингу та реклами «REX», «Україна аграрна» та інші. Крім того, студентські академічні групи на чолі з куратором відвідують театри та музеї. Крім того, варто зазначити, що виховна робота науково-педагогічного персоналу посилилася і набула важливого значення в період пандемії та під час військового стану, постійно проводиться як в очному, так і дистанційному форматах.
 

 

 

  

   

  

   

  

  

   

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Набір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертацій

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook