Найкращий науково-педагогічний досвід

September 9, 2020

9 вересня 2020 р. кандидат педагогічних наук, доцент кафедри управління та освітніх технологій гуманітарно-педагогічного факультету Тамара Іванівна Ковальчук провела відкрите практичне заняття з навчальної дисципліни «Технології роботи соціального гувернера» на тему: «Cучасні вимоги до професійної діяльності соціального гувернера» для студентів 4 курсу спеціальності «Соціальна робота» на другій парі в аудиторії 77 першого навчального корпусу.

Основною метою навчального заняття було висвітлення вимог сучасного суспільства до соціального гувернера як особистості і професіонала; виокремлення шляхів співпраці психолога, соціального працівника і соціального гувернера; виокремлення основних базових теоретичних знань та вмінь соціального гувернера; деталізація специфічних вимог до професії соціального гувернера у роботі з дітьми, які мають проблеми із здоров’ям (інтеграція знань з навчальних дисциплін «Вступ до спеціальності», «Технології соціальної роботи»).

Практичне заняття, проведене Тамарою Іванівною вчасно розпочалося і закінчилося, а всі його етапи відповідали обраній формі навчання.

Викладачка грамотно організувала детальний розгляд студентами наступних теоретичних питань навчальної дисципліни:

  • професійна характеристика соціального гувернера;
  • особистісні якості та характеристики соціального гувернера;
  • система базових теоретичних знань та вмінь соціального гувернера;
  • специфічні вимоги до професії соціального гувернера: робота з дітьми, які мають проблеми у розвитку;
  • соціально-педагогічна діяльність соціального гувернера як особливий вид соціальної діяльності;
  • перспективи підготовки соціальних гувернерів в Україні та за кордоном;

та сформувала вміння і навички їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання студентами відповідно сформульованих завдань.

Тамара Іванівна цікаво актуалізувала знання з попередніх тем навчальної дисципліни та на їх основі побудувала закріплення матеріалу з теми, використовуючи різноманітні методи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів, зокрема такі як перегляд відеофільму, ігрові методи навчання, створення проблемних ситуацій. Вдало поєднала бесіду з «мозковою атакою», роботу в мікрогрупах з обговорення відеоматеріалів, методики казкотерапії, бібліотерапії, дельфінотерапії з ігровою діяльністю.

Наприкінці навчального заняття викладачкою було зроблено узагальнюючі висновки, оцінено кожного студента, дано творчі завдання для підготовки до наступного заняття, рекомендовано основну та додаткову літературу.

На думку завідувача кафедри, професора Сергія Кубіцького та всіх присутніх колег Тамари Іванівни, практичне заняття було проведене на високому науково-методичному рівні та є прикладом для всіх викладачів.

Людмила Білан,
доцент кафедри управління та освітніх технологій

Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015Регіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook