[Ректорат: готуємося до зустрічі зі студентським активом]

30 жовтня 2017 року під головуванням Станіслава Ніколаєнка відбулося чергове засідання ректорату. Відкриваючи його, очільник університету зазначив, що основні завдання на листопад були поставлені на відповідній нараді-плануванні минулого тижня, тому сьогодні увага буде сконцентрована на поточних питаннях. Мова про підготовку до відзначення 120-річчя університету, звіту про виконання програми розвитку «Голосіївська ініціатива-2020» та план заходів на 2018 рік, ситуацію в гуртожитках та якісь харчування в студентських їдальнях.

За результатами наради-планування та засідання ректорату Станіслав Ніколаєнко дав ряд доручень. Проректору з навчально-науково-виробничих питань та адміністративно-господарської діяльності Валерію Іщенку – усунути проблеми з гарячим водопостачанням в гуртожитках №8 та 2, відновити освітлення на території корпусу №12, розпочати ремонт у корпусі №11, контролювати графік ремонту покрівлі на кафедрі військової підготовки та утеплення даху в корпусі №6. Окреме питання: опалення в навчальних корпусах. Як зазначив Валерій Іщенко, компанія-постачальник енергоносія не завершила під’єднання до тепла житловий фонд, тому затримується подача опалення до наших корпусів. На ім’я голови КМДА Віталія Кличка направлений відповідний лист щодо максимального пришвидшення увімкнення опалення в університеті.

Проректору з навчальної і виховної роботи Сергію Кваші доручено організувати комплексну перевірку із залученням зовнішніх експертів якості навчального процесу на юридичному факультеті. Підготувати зустріч із старостами усіх академічних груп, яка відбудеться 2 листопада о 1500 в актовому залі. На нараді виступатимуть ректор університету, голова Студентської організації Катерина Дювенжи та завідувач кафедри культурології Ірина Майданюк. Достатньо часу буде приділено запитанням-відповідям на найбільш актуальні питання освітнього процесу і наукового пошуку.

Ігорю Ібатулліну – розглянути план закупівель на 2018 рік, контролювати ефективність використання коштів та їх економію.

І останнє доручення, яке стосується керівників усіх структурних підрозділів – провести дебюрократизацію, відмінити непотрібні папери, спростити процедури, залишити візи відповідальних осіб тощо. Також потрібно радикально змінити ставлення працівників служб до відвідувачів: намагатися в межах компетенції вирішувати питання кожної людини, допомагати і консультувати.

Денис Рудень