Атестація аспірантів 4 року навчання кафедри педагогіки
Атестація аспірантів є важливим етапом їхньої науково-педагогічної підготовки. 7 грудня було проведено атестацію аспірантів 4 року навчання кафедри педагогіки: Аліни Рахманіної за темою дисертаційного дослідження: «Підготовка майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти України до застосування STEM-технологій» та Андрія Петріва за темою дисертаційного дослідження: «Формування патріотичних ідеалів студенів аграрних закладів фахої передвищої освіти», з метою оцінки їхніх досягнень у дисетраційному дослідженні, науково-дослідницької роботи та загальної професійної компетентності .
Актуальність обраних аспірантами тем полягає в необхідності сприяти розвитку національної свідомості та громадянської відповідальності серед студентської аудиторії, особливо в контексті сучасних викликів сільського господарства та розвитку громад та в необхідності відповідати вимогам сучасності та розвивати компетентність майбутніх педагогів у застосуванні STEM-технологій для підготовки здобувачів освіти до викликів сучасного технологічного суспільства.
Аспіранти 4 року працювали в рамках виконання завдань дисертаційних досліджень в лабораторії інформаційно-комунікаційних технологій в освіті, де здійснювали впровадження власних досліджень.
Перед початком атестації аспіранти готували звіт про свою наукову діяльність, результати досліджень та публікації у вигляді презентацій.
Основним елементом атестації є захист дисертації, де аспірант представляє свою наукову роботу перед експертною комісією. Комісія включає провідних фахівців у відповідній галузі науки, які оцінюють науковий внесок аспіранта, логіку викладу та рівень освітніх та наукових досягнень. Голова атестаційної комісії, декан гуманітарно-педагогічного факультету Інна Савицька надавала аспірантам ґрунтовні поради щодо актуальної структуризації загального вмісту дисертаційного дослідження. Заступники декана Світлана Харченко та Ігор Буцик порадили здобувачам зосередитись на здатності до аналізу та застосування наукових підходів у власних дослідженнях.
На атестації аспірантів 4 року навчання були успішно оцінені не лише теоретичні знання, але і їхня здатність до аналізу та застосування наукових підходів у власних дослідженнях.
професор кафедри педагогіки
Олександр Кучай