Уміле використання різноманітних форм організації освітнього процесу, запорука якісної підготовки фахівця на юридичному факультеті

1 жовтня 2021 року

     Якісна підготовка конкурентоспроможного фахівця вимагає знання й умілого використання різноманітних форм організації освітнього процесу, у свою чергу форма навчання являє собою цілеспрямовану, змістовно насичену та методично-оснащену систему пізнавального та виховного спілкування, взаємодії, відносин студента на педагога. 

     Одним з критеріїв якісного надання освітніх послуг науково-педагогічними працівниками є ступінь володіння навчальним матеріалом та методичними прийомами викладання, уміння здійснювати аналіз сучасного стану предметної області. Важливою формою підвищення якості викладання є взаємовідвідування навчальних занять, в процесі якого можна перейняти професійний та педагогічний досвід колег і вдосконалити власну педагогічну майстерність.

За ініціативи деканеси факультету Олени Ярої, протягом вересня місяця на факультеті відбувалися взаємовідвідування навчальних занять. Відповідно до розпорядження у взаємних відвідуваннях приймали участь НПП факультету, завідувачі кафедр, гарант програми та керівництво деканату. Основним завданням було проаналізувати застосування форм та методів проведення навчальних занять та зробити конструктивні висновки і зауваження.

 

За підсумками вересневих взаємовідвідувань на юридичному факультеті 28 вересня було проведено практичний семінар «Методики викладання (самоаналіз)» для науково-педагогічних працівників факультету. Доповідачами на семінарі були деканеса Олена Яра, гарант освітньої програми Лілія Панькова, завідувачка кафедри Віра Качур та завідувач кафедри Олексій Піддубний.

Оленою Ярою, було наголошено, що ефективність підготовки майбутніх фахівців залежить  від впровадження в практику роботи НПП різноманітних форм організації навчання та постійного їх застосування.

Гарант ОПП Лілія Панькова, звернула увагу на необхідність напрацювання нових форм та методів навчання. Адже ми маємо перед собою нове «діджиталізовене» покоління. А через декілька років в університет прийдуть абітурієнти, які зараз навчаються у приватних шкільних навчальних закладах,  кількість яких щороку зростає, а підходи до навчання значно відрізняються від звичної пострадянської школи. Окремо гарант наголосила на важливості якісного проведення семінарських занять та недопущенню проведення їх у формі заздалегідь підготовлених доповідей, примітивних цитувань матеріалів з інтернету. Неприпустимим є нехтування ведення електронних курсів на платформі Elearn  в умовах змішаного формату навчання та несвоєчасним оформленням електронного журналу. Завершуючи, було зроблено акцент на першочерговому завданні -  підготовка 4 курсу до ЄФВВ та успішного складання вступних іспитів до магістратури.

Олексій Піддубний, поділився досвідом застосування методів ведення навчальних занять та зупинився на вмілому використанні різноманітних форм налагодження освітнього процесу, саме для молодих викладачів, які щойно прийшли в аудиторії.  

Віра Качур, звернула увагу присутніх на необхідності використання потенціалу системи  Elearn при організації навчальних занять, а також відвідувати різні курси педагогічної майстерності для поповнення своєї викладацької валізи.

Узагальнюючи виступи тих, хто аналізував відвідувані заняття, Олена Яра звернула увагу присутніх НПП на позитивних та негативних висновках, і рекомендувала для підвищення рівня освітнього процесу, запозичати для використання в роботі методики та досвід колег.

 

Олена Улютіна,
заступниця декана юридичного факультету 

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook