Участь студентів-маркетологів у конкурсі «Школа маркетингу»
У рамках співпраці між коледжем та Національним університетом біоресурсів і природокористування України, за запрошеннямзавідувача кафедри маркетингу і міжнародної торгівлі Буряка Руслана Івановича, студенти спеціальності «Маркетинг» взяти участь в онлайн-конкурсі «Школа маркетингу».
«Школа маркетингу» - це безкоштовний освітній захід, організований кафедрою маркетингу і міжнародної торгівлі з метою популяризації спеціальності «Маркетинг», серед випускників шкіл та коледжів. Під час проведення онлайн-навчання була вивчено ряд цікавих тем, зокрема: «Цікавий маркетинг», «PR і реклама», «Sales and Discounts» «Логістика 4.0», «Брендинг», «Digital marketing». У рамках заходу учасники виконували конкурсні завдання за такими напрямами: «Контекстна реклама» (визначили цільову аудиторію, написали оголошення та надали пропозиції щодо їх просування), «Соціальні мережі» (створили контент-план на 6 постів і 3 сторіз), «Таргетивна реклама» (створили міні-ролик для просування в сторіз).
Активними учасниками конкурсу «Школа маркетингу» стали студенти групи 205-М спеціальності 075 «Маркетинг» Гончарук Юлія та Самченко Адріана.
Вітаємо Самченко Адріану, яка за результатами конкурсу посіла ІІ місце. Бажаємо натхнення, нових ідей, реалізації та втілення в життя задуманого.
Ірина Вінник,
голова циклової комісії маркетингу і торгівлі