Розвиток маркетингу та торгівлі між Україною та Китаєм – у полі зору дослідження аспірантів факультету аграрного менеджменту
Розвиток маркетингу та торгівлі між Україною та Китаєм – у полі зору дослідження аспірантів факультету аграрного менеджменту
26 січня 2021 року
У рамках розвитку міжнародної співпраці та відповідно до програми розвитку НУБіП України «Голосіїівська ініціатива 2025» факультет аграрного менеджменту за підтримки міжнародного відділу та проректора з науково-педагогічної роботи, міжнародної діяльності та розвитку професора Ткачука Вадима Анатолійовича відбувається залученню аспіратів з Китайської Народної Республіки.
Міжнародна кооперація – один із основних напрямів розвитку науки в університеті. А у період активної торгової діяльності між Україною та Китаєм набуває надзвичайної актуальності. У даних економічних умовах розвиток науки є надзвичайно важливий.
25 січня здобувачі із КНР Лі Цзехао та У Жофань успішно склали свій перший вступний іспит з фахових дисциплін для вступу до аспірантури за спеціальністю 075 «Маркетинг». Здобувачі обрали своїми науковими керівниками професорів Буряка Руслана Івановича та Талавирю Миколу Петровича.