Досвід дистанційного навчання
Навчання в умовах карантину показало наскільки і студенти і викладачі зуміли гнучко і швидко перебудувати свою роботу у нестандартних ситуаціях, наскільки є якісний інтернет-доступ, наскільки зуміли ним скористатися.
Дистанційне навчання – це не просто написати у Viber “прочитати параграфи 4-5, вивчити слова, визначення, виконати вправи 1-3”, а й уміння на підґрунті засвоєного матеріалу, який обговорювався з викладачем, при необхідності отримання уточнюючих пояснень, створювати свої власні проекти і захищати їх базуючись на вивченому. Надавати та визначати технічні характеристики “Specifications” певних об’єктів, описувати частини та функції двигунів “Engine parts”, пояснювати правила безпеки “Safety signs. Hazards” та інші.
Головне – це не просто знати, де шукати матеріал, а потрібно ще вміти ним користуватися.
Карантин, як і будь-яка криза, – це хороший привід набути нових професійних навичок; почати робити щось нове та вдосконалювати вже знайомі методи роботи.
На цьому тижні студенти успішно захистили свої проекти, за однією з пройдених тем. Дуже приємно усвідомлювати, що діти засвоїли пройдений матеріал, розуміють його і вдало оперують технічними термінами.
Доцент кафедри англійської мови
для технічних та агробіологічних спеціальностей
О. Пономаренко