«Цифрова освіта у природничих університетах»: результат багаторічної співпраці НУБіП України і Вроцлавського природничого університету з організації е-навчання

24 листопада 2019 року
     Конференція «Цифрова освіта у природничих університетах» була започаткована Національним університетом біоресурсів і природокористування України та Вроцлавським природничим університетом 6 років тому. Центр дистанційного навчання у Вроцлаві та Центр дистанційних технологій навчання у НУБіП України організовують співпрацю на засадах взаємного обміну передовим досвідом у галузі е-навчання. Це щорічна конференція, яка стала платформою для поширення досвіду з різних проблем використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі в природничих університетах.

     Конференція за погодженням організаторів змінює свою локацію. Минулого року ми приймали цю конференцію в нашому університеті і обговорювали цифрові компетентності, які необхідні випускнику природничого університету, а цього року у Вроцлаві ключовою темою була якість електронних матеріалів та мистецтво їх використовувати для забезпечення якості освітнього процесу.

     У роботі конференції взяли участь представники факультету інформаційних технологій – декан факультету Олена Глазунова та відповідальна за міжнародну діяльність Катерина Тужик, факультету аграрного менеджменту Лариса Діброва та Ольга Голомша. Крім того, до роботи конференції долучилися представники аграрного університету Арменії, Сумського аграрного університету, Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, Мелітопольського університету та провідні університети Польщі – Варшавський університет, Варшавська політехніка, Вроцлавська політехніка, Краковський педагогічний університет, Краковський економічний університет, природничі університети в Лодзі і Познані тощо.

     Відкрив конференцію ректор Вроцлавського природничого університету, професор Tadeusz Trziszka, який привітав учасників з можливістю обмінятися досвідом, знайти можливості для подальшої співпраці та комунікації.

     Учасники панельної дискусії обговорювали, як виявилося, спільні для наших країн проблеми щодо вибору моделі розробки е-навчальних ресурсів для університетів, відповідальність викладачів та університету за якість створюваного контенту, різницю у використанні е-навчальних курсів для студентів денної та заочної форм навчання, вимоги до викладачів щодо оволодіння цифровими компетентностями. На другий день конференції учасники мали можливість відвідати 4 воркшопи, які були присвячені питанням пошуку та вибору відкритих е-навчальних ресурсів, мотивації до розробки е-навчальних ресурсів та методикам використання різнотипних е-ресурсів для навчання.

Олена Глазунова,
декан факультету ІТ

 

Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)Набір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook