Екскурсія до рекламного агенства «OMD Optimum Media Україна»: знайомство з популярним digital-маркетингом

31 жовтня 2019 року

     30 жовтня навчальні заняття студентів спеціальності “Маркетинг” булио проведено у одному із провідних медіа-агентств України «OMD Optimum Media Україна». ОMD Ukraine входить в ТОП-10 медіа-агенцій Европи і в ТОП-30 світу.
     Студенти 4 курсу за підтримки професора Ларіної Ярослави Степанівни разом із доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Четверик Оленою Вікторівною прослухали змістовну і цікаву лекцію про особливості і організацію рекламних послуг на TV та в Digital індустрії.

    На зустрічі студент спілкувалися із провідними digital-спеціалістами рекламного агенства: Олександр Співак, Ілля Філін та Катерина Кузьмак.
    Першим до студентів виступив CEO-директор агенства Олександр Співак. Олександр ознайомив студентів із структурою рекламного агенства, відділами та окреслив перспективи подальшого розвитку реклами, особливо у діджитал сфері. Студентам було продемонстровано приклади успішних рекламних кампаній, найбільш відомими з яких є такі бренди як McDonald’s, PepsiCo, Wrigley, Visa та інші. Ознайомив майбутніх фахівців з успіхами компанії ОMD Ukraine за останній роки та цікавими проектамии з якими мали змогу працювати його команда.

     Наступним до студентів звернувся Ілля Філін - Head of Programmatic "ОMD Ukraine"  розповів про специфіку роботи кожного відділу компанії і дав корисні поради студентам щодо вибору майбутнього напрямку особистого розвитку в маркетингу.

 

    Катерина Кузьмак - Head of PPC "ОMD Ukraine" розповіла про особливості розміщення реклама на сайтах та в відомих соціальних мережах.

     Нова інформація та нові корисні знайомства і комунікації дають змогу майбутнім випускникам краще орієнтуватися в сфері маркетингу та володіти актуальною інформацією про тенденції ринку діджиталізації в Україні. На завершення зустрічі представники "ОMD Ukraine" дали студентам можливість зайняти одне з вакантних місць у компанії. 

 

Олена Четверик, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Наталія Кравчук, студентка 4 курсу спеціальності «Маркетинг»

 

 

Набір на навчання (синій)_2015Захисти дисертаційРегіональні навчальні заклади (синій)

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook