Екскурсія до рекламного агенства «OMD Optimum Media Україна»: знайомство з популярним digital-маркетингом
30 жовтня навчальні заняття студентів спеціальності “Маркетинг” булио проведено у одному із провідних медіа-агентств України «OMD Optimum Media Україна». ОMD Ukraine входить в ТОП-10 медіа-агенцій Европи і в ТОП-30 світу.
Студенти 4 курсу за підтримки професора Ларіної Ярослави Степанівни разом із доцентом кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі Четверик Оленою Вікторівною прослухали змістовну і цікаву лекцію про особливості і організацію рекламних послуг на TV та в Digital індустрії.
На зустрічі студент спілкувалися із провідними digital-спеціалістами рекламного агенства: Олександр Співак, Ілля Філін та Катерина Кузьмак.
Першим до студентів виступив CEO-директор агенства Олександр Співак. Олександр ознайомив студентів із структурою рекламного агенства, відділами та окреслив перспективи подальшого розвитку реклами, особливо у діджитал сфері. Студентам було продемонстровано приклади успішних рекламних кампаній, найбільш відомими з яких є такі бренди як McDonald’s, PepsiCo, Wrigley, Visa та інші. Ознайомив майбутніх фахівців з успіхами компанії ОMD Ukraine за останній роки та цікавими проектамии з якими мали змогу працювати його команда.
Наступним до студентів звернувся Ілля Філін - Head of Programmatic "ОMD Ukraine" розповів про специфіку роботи кожного відділу компанії і дав корисні поради студентам щодо вибору майбутнього напрямку особистого розвитку в маркетингу.
Катерина Кузьмак - Head of PPC "ОMD Ukraine" розповіла про особливості розміщення реклама на сайтах та в відомих соціальних мережах.
Нова інформація та нові корисні знайомства і комунікації дають змогу майбутнім випускникам краще орієнтуватися в сфері маркетингу та володіти актуальною інформацією про тенденції ринку діджиталізації в Україні. На завершення зустрічі представники "ОMD Ukraine" дали студентам можливість зайняти одне з вакантних місць у компанії.
Олена Четверик, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі
Наталія Кравчук, студентка 4 курсу спеціальності «Маркетинг»