Ректорат: тримаємо робочий ритм, готуємося до випуску і вступної кампанії

29 травня 2018 року

     29 травня 2018 року. Під головуванням Станіслава Ніколаєнка пройшло засідання ректорату. І хоча весь колектив ще має святковий настрій, потрібно активно перебудуватися на робочий лад. У розпалі екзаменаційна сесія і захист дипломних проектів, стартують вступна кампанія і підготовка до наступного навчального року, як навчально-практичної бази так і змісту. Цьому власне і був присвячений ректорат.

     Відповідальний секретар приймальної комісії Віктор Шевчук доповів про хід реєстрації вступників до магістратури, які складатимуть ЗНО. Так, на денну форму навчання на право вже зробили необхідні процедури 51 особа, на економіку підприємства – 29, прикладну економіку – 8, економічну кібернетику – 25. Загалом на заочну форму навчання зареєструвалися 94 вступники. Всього ж фізичних осіб зареєструвалися 160, в той же час випускників бакалаврату за цими спеціальностями маємо 253 студенти. Реєстрація на складання ЗНО завершується 5 червня, але 31 травня вступники, які закінчили бакалаврат з інших спеціальностей, складатимуть додаткове вступне випробування. Тож залишилося фактично два дні на залучення даної категорії вступників на оголошені спеціальності. Проректор з навчальної і виховної роботи Сергій Кваша акцентував увагу на необхідності змінити модель викладання англійської мови: інтенсифікувати навчання на першому та передвипусковому курсах, концентруватися на розмовній мові. Оскільки ЗНО з англійської мови для вступу в магістратуру складатимуться 11 та 13 липня, тож ще є час для організації факультативів для вступників.

     З аналізом участі у ІІ етапі всеукраїнських студентських олімпіад виступила начальник навчального відділу Оксана Зазимко. З-поміж 3964 студентів-учасників першого етапу на 68 інтелектуальних змагань були направлені найкращі і найсильніші. Станом на сьогодні маємо 43 переможці і призери в індивідуальному заліку (9 перших місць, 19 – других і 15 – третіх) та 16 команд університету, які принесли позитивні результати до скарбнички. Хоча змагання триватимуть до 31 травня, можемо відзначити позитивну динаміку, порівняно з минулими роками, де студенти виборювали 35 місць у 2017-му та 21 – у 2016-му. Разом із тим не всі факультети добилися позитивних результатів, з деяких дисциплін та спеціальностей взагалі участі не приймали.

     Оксана Зазимко також привела грунтовний аналіз відрахувань студентів за 2017-2018 навчальний рік. З різних причин 428 студентів були відраховані, проте 272 – поновилися на навчання. Начальник навчального відділу озвучила інформацію по кожному факультету та ННІ. Однією з причин такого плину була названа неефективна система вступу та широкий конкурс, який нівелює профорієнтацію і до вишу вступають немотивовані, непідготовлені абітурієнти. Але з іншого боку, має бути контроль за навчанням кожного студента на всіх етапах, а не лише на сесії: невстигаючим – допомогти, кого треба – простимулювати, контактувати з батьками.

     Перший проректор Ігор Ібатуллін проінформував про оголошений Міністерством освіти і науки конкурс наукових проектів на 2019 рік. До 26 червня науково-дослідна частина проводить внутрішньоуніверситетську експертизу, а до 6 липня – заявки повинні бути подані до МОН. Тому протягом двох тижнів буде організований семінар з підготовки самих проектів задля високого рівня їх якості. Також Ігор Ілліч наголосив на можливостях участі в конкурсі грантів Міністерства економіки і регіонального розвитку, детальна інформація буде розміщена на офіційному сайті університету згодом.

 

     Про поточні питання доповіли проректори. Сергій Кваша – на вченій раді згідно з вимогами закону будуть розглянуті всі освітні програми, на кожному факультетів та в ННІ будуть ретельно розглядатися навчальні плани з тим, аби не допустити скорочення гуманітарного циклу – іноземної мови, історії української державності, філософії тощо. Валерій Іщенко – тривають ремонтні роботи на фасадах гуртожитку №1 та навчальному корпусі №4, в корпусі №6 завершується утеплення даху, стартує заміна труб опалення в корпусі №12, за тиждень розпочинається реконструкція дороги від корпусу №1 до монастиря. Вадим Ткачук – звернувся до деканів та директорів інтенсифікувати сплату за навчання та проживання в гуртожитках. Ігор Ібатуллін – атестацію аспірантів, протипожежну безпеку, держзакупівлі. Учений секретар Оксана Барановська нагадала про нараду з планування, яка відбудеться 1 червня об 1100 на базі факультету ветеринарної медицини.

    Підбиваючи підсумки, ректор Станіслав Ніколаєнко дав ряд доручень і завдань для ректорату. Потрібно перейти до робочого ритму, зануритися в першочергові питання діяльності університету. Звернути увагу на профорієнтацію, тримати контакт з випускниками підготовчого відділення, переможцями олімпіади для вступу, з усіма абітурієнтами, які висловили бажання вступати до НУБіП. Навести лад у гуртожитках, підготувати кімнати для першокурсників. Організувати на належному рівні курси з безпеки харчової продукції, які наш університет організовує спільно з Університетом штату Пенсильванія. Деканам факультетів і директорам ННІ на основі завдань, поставлених в інтерв’ю ректора від 17 травня 2018 року (https://nubip.edu.ua/node/47049), внести пропозиції щодо поліпшення якості навчального і виховного процесу.

     Ректорат розглянув і інші питання життєдіяльності університету.

Денис Рудень

Регіональні навчальні заклади (синій)Захисти дисертаційНабір на навчання (синій)_2015

Натисніть «Подобається», щоб читати
новини НУБіП України в Facebook